Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessie2020 schreef:Hoi captain, heb je zelf ook zulk tuig of zo je het het als ik graag willen hebben?
En er is toch ook een bokker met een haflinger (Marietje?) die ook hele gave foto’s had? Kan het zo gauw niet vinden.
Mariett schreef:Ik heb ook een rijjurk en een rijrok van klesarven, daar kan je ook kijken! Dat is ook mooi spul. Ze hebben op het moment even geen rijjurken, maar een nieuwe versie van degene die ik heb is in de maak, een linnen versie met een iets mooiere halslijn.
Elanor schreef:Armstreet is misschien wel interessant als je naar webwinkels zoekt. Mooie kwaliteit en een grote collectie.
Ik heb er jaren geleden een pijlenkoker gekocht (niet voor foto’s overigens maar omdat handboogschieten m’n sport is). Ze hebben toen op verzoek een linkshandige versie voor me gemaakt. Is nog altijd in topconditie ondanks intensief gebruik. En de mooiste die ik ooit ben tegengekomen.
Mariett schreef:Een ander goed begin qua tuig is een simpele X frontriem bij je huidige hoofdstel. Er zijn ondertussen veel mensen die dat maken en het ziet er al snel stoer uit!
M’n viking kleren maak ik ook zelf, al heb ik wel een van m’n broeken van Armstreet. Beenwindsels heb ik van speerbijter, en ik heb wat riempjes en dingen dan weer van Etsy.
.