PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:32

Heeft er iemand ES spring dekjes die weg mogen? :Y) mag van mijzelf nog een tweedehands erbij maar er staat bijna alleen dressuur op mp :')

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:28

Odetje92 schreef:
Heeft er iemand ES spring dekjes die weg mogen? :Y) mag van mijzelf nog een tweedehands erbij maar er staat bijna alleen dressuur op mp :')



Kijk eens op kleinanzeigen! Beetje Duitse mp idee. Daar staat echt héél veel op.

(Mocht je een set vinden met een grenadine of lemon oortje die je niet wilt wil ik ze wel :Y) )

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:37

Igniss schreef:
Odetje92 schreef:
Heeft er iemand ES spring dekjes die weg mogen? :Y) mag van mijzelf nog een tweedehands erbij maar er staat bijna alleen dressuur op mp :')



Kijk eens op kleinanzeigen! Beetje Duitse mp idee. Daar staat echt héél veel op.

(Mocht je een set vinden met een grenadine of lemon oortje die je niet wilt wil ik ze wel :Y) )


Thanks! Mijn Duits is echter belabberd slecht :')

Texas02

Berichten: 4717
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 23:53

Gewoon Schabracke Springen of Schabracke Vielseitigkeit (VS), Größe Warmblut (WB) of Größe Full (tenzij je Cob zoekt, dan is het Größe Vollblut (VB)). De kleuren zouden gewoon de Engelse namen moeten hebben :) Oornetje is Fliegenhaube.

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 00:42

Texas02 schreef:
Gewoon Schabracke Springen of Schabracke Vielseitigkeit (VS), Größe Warmblut (WB) of Größe Full (tenzij je Cob zoekt, dan is het Größe Vollblut (VB)). De kleuren zouden gewoon de Engelse namen moeten hebben :) Oornetje is Fliegenhaube.


Ik vul meestal gewoon equestrian stockholm / ps of sweden ect, en de naam van het dekje dat ik wil :')

Soms zonder naam. En dan ga ik gewoon kijken wat er te koop is

Maritelisab
Berichten: 1109
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 07:40

Afgelopen weekend met de Endless Glow gereden.

Afbeelding


Vandaag pak ik denk de Dramatic Monday <3

Cchanny

Berichten: 8865
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 07:40

Maritelisab schreef:
Afgelopen weekend met de Endless Glow gereden.

[ [url=m/n7lzwE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag pak ik denk de Dramatic Monday <3

Wauw! Dat staat chique!

_Lorette_

Berichten: 12113
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:59

Mooie set!

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:17

Maritelisab schreef:
Afgelopen weekend met de Endless Glow gereden.

[ [url=m/n7lzwE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag pak ik denk de Dramatic Monday <3



Ik vind deze dus echt prachtig! <3

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:54

Maritelisab schreef:
Afgelopen weekend met de Endless Glow gereden.

[ [url=m/n7lzwE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag pak ik denk de Dramatic Monday <3

Heel mooi!
Ik ben er ook heel blij mee. Dramatic monday lijkt me ook heel gaaf ja.

Texas02

Berichten: 4717
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 02:01

Weten jullie hoe dat soms kan bij Ruitergoed? Over €120 in het winkelmandje, en deze melding krijgen: "Wanneer u voor € 10,01 extra bestelt, betaalt u slechts € 1,75 verzendkosten". En dus de €3,95 moeten betalen in plaats van de €1,75 van bestelling boven de €75. Dat is nou al de tweede keer dat dat bij mij gebeurt. Komt dat omdat de beide artikelen onder de €75 zijn en alleen het totaalbedrag van beide artikelen samen hoger ligt? Vorige keer had ik ze ook over messenger bericht gestuurd hierover (helaas geen screenshot gemaakt), en de bestelling wel doorgezet, maar nooit weer wat over gehoord. Ik twijfel nu nog of ik bestel of niet omdat het in dit geval om Kentucky gaat, en ik op 10% vip korting gerekend had maar dit dus blijkbaar niet op Kentucky geldt (ik heb nog maar net VIP dus ik moest de mail er op na lezen), dus ik heb nu ook nog geen screenshot gemaakt, maar ik vind het wel apart zo. Of doe ik iets fout? Want de ene keer heb ik wel gewoon €1,75 verzendkosten zoals het hoort en de andere keer dus weer niet.

darkadia

Berichten: 5255
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 07:05

Texas02 schreef:
Weten jullie hoe dat soms kan bij Ruitergoed? Over €120 in het winkelmandje, en deze melding krijgen: "Wanneer u voor € 10,01 extra bestelt, betaalt u slechts € 1,75 verzendkosten". En dus de €3,95 moeten betalen in plaats van de €1,75 van bestelling boven de €75. Dat is nou al de tweede keer dat dat bij mij gebeurt. Komt dat omdat de beide artikelen onder de €75 zijn en alleen het totaalbedrag van beide artikelen samen hoger ligt? Vorige keer had ik ze ook over messenger bericht gestuurd hierover (helaas geen screenshot gemaakt), en de bestelling wel doorgezet, maar nooit weer wat over gehoord. Ik twijfel nu nog of ik bestel of niet omdat het in dit geval om Kentucky gaat, en ik op 10% vip korting gerekend had maar dit dus blijkbaar niet op Kentucky geldt (ik heb nog maar net VIP dus ik moest de mail er op na lezen), dus ik heb nu ook nog geen screenshot gemaakt, maar ik vind het wel apart zo. Of doe ik iets fout? Want de ene keer heb ik wel gewoon €1,75 verzendkosten zoals het hoort en de andere keer dus weer niet.



Geen idee eerlijk gezegd, maar om zo’n klein verschil in de verzendkosten zou ik me persoonlijk niet laten tegenhouden om toch te bestellen en niet het risico nemen dat iets er miss niet meer is als je het graag wil hebben.

Texas02

Berichten: 4717
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 07:15

Ik heb net besteld, ik heb een dekje + halster + touw <3 Ik had eerst dus zonder het touwtje en toen was het €3,95 verzendkosten, en met het touwtje wel €1,95. Dat is niet de reden dat ik het touwtje gekocht heb hoor, ik kwam er gewoon ineens gelukkig nog net op tijd achter dat ik er geen bijpassend touwtje voor heb _O- Wel apart met de verzendkosten. Om die 2 euro zou het niet overgaan, nee. Maar vind het gewoon zo raar.. Deze keer even geen ES of PS dus, een volgende keer weer :)

Texas02

Berichten: 4717
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 08:17

Ik kreeg trouwens een e-mail dat PS op hun eigen website weer sale heeft, tot 70% geloof ik dat er in de mail stond, om plaats te maken voor nieuwe collecties. Ik heb niet gekeken (straks zie ik daar ook nog iets, dat moet niet :+ ), maar misschien heeft iemand hier er iets aan :)

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 08:55

Texas02 schreef:
Ik kreeg trouwens een e-mail dat PS op hun eigen website weer sale heeft, tot 70% geloof ik dat er in de mail stond, om plaats te maken voor nieuwe collecties. Ik heb niet gekeken (straks zie ik daar ook nog iets, dat moet niet :+ ), maar misschien heeft iemand hier er iets aan :)


Ik vind het aanbod beetje teleurstellend hoor :') meeste dekjes toch nog 40+ euro. Dus ik heb niets gekocht.

Wel de Dramatic Monday binnen gekregen *\o/* die morgen even op het paard gooien om te kijken. De zadelmaker komt ook die dag. Dus zien of ik een PS of ES eronder doe met aanpassen. Gezien ik beide merken heb.

Texas02

Berichten: 4717
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 12:56

Dan mis ik iig niet veel op de PS site. :+ Dat zijn nu niet echt hele bijzonder aanbiedingen vind ik.

Ik ben nog steeds wel benieuwd naar meer foto's van de Dramatic Monday hoor :j

Zertab

Berichten: 12311
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 13:33

Iemand een idee waar ik een passend shirtje voor de es new Maroon en ps golden kan scoren? Niet al te duur en met korte mouwen.

Zojuist via bol voor €10,- per stuk simpele katoenen shirts in het roze en geel gekocht, voor bij mijn roze dekje en gele dekje van Eskadron

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 13:38

Zertab schreef:
Iemand een idee waar ik een passend shirtje voor de es new Maroon en ps golden kan scoren? Niet al te duur en met korte mouwen.

Zojuist via bol voor €10,- per stuk simpele katoenen shirts in het roze en geel gekocht, voor bij mijn roze dekje en gele dekje van Eskadron


Heb je bij de kramer al eens gekeken? Die hebben vaak echt heel veel passend bij de nieuwste trends van ps en es

Ik heb ook nog een stapel van eskadron liggen waar ik maar niet vanaf kon :') ben bijna aan het denken om ze maar gewoon te gaan gebruiken.

Zertab

Berichten: 12311
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 13:52

Nee nog niet gekeken, bedankt voor de tip! Maar is er misschien al iemand die een bijpassend shirt gevonden heeft?

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 14:04

Maritelisab schreef:
Afgelopen weekend met de Endless Glow gereden.

[ [url=m/n7lzwE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag pak ik denk de Dramatic Monday <3


Wat een ellende. Nu wil ik het dekje maar ook zo’n kleur zadel voor op mijn fjord :')

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 14:47

Zertab schreef:
Nee nog niet gekeken, bedankt voor de tip! Maar is er misschien al iemand die een bijpassend shirt gevonden heeft?


Haha ja ik wil deze gaan bestellen van kramer.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... 2848-XS-MA

Een paar andere shirtjes hebben ook deze kleur. Ik denk dat die perfect matcht

Zertab

Berichten: 12311
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 15:09

Igniss schreef:
Zertab schreef:
Nee nog niet gekeken, bedankt voor de tip! Maar is er misschien al iemand die een bijpassend shirt gevonden heeft?


Haha ja ik wil deze gaan bestellen van kramer.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... 2848-XS-MA

Een paar andere shirtjes hebben ook deze kleur. Ik denk dat die perfect matcht


Dankje!

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 18:36

Afbeelding

De Dramatic Monday. Morgen te paard. Maar wat een aparte kleur is dit zeg. Een frontriem erbij maken word nog een uitdaging door de kleur. Want wil deze ook met 3 verschillende steentjes.

Zertab

Berichten: 12311
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 19:28

Ik vind hem hier weer grijs lijken, op deze foto

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 19:47

Zertab schreef:
Ik vind hem hier weer grijs lijken, op deze foto


Het is echt een aparte groen/blauw/grijs combo :') de kleur is wel mooi. Maar zo anders op de foto dan in het echt.