PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 11:17

Klopt, het ligt ook niet aan ruitergoed, denk ook DPD.
Agradi is inderdaad helemaal langzaam!

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 11:25

Nou in dit geval (en de vorige keren) heeft DPD alleen een vooraankondiging gehad maar pakket zelf dus niet.

Anyway, ik hoef verder ook ruitergoed niet door het slijk te trekken, ik moest gewoon mn frustratie even kwijt.

En dan is het gewoon een concludering dat ik voor mn eigen klanten misschien gewoon net té hard mn best doe whahaha. En dat ik dat niet moet projecteren op andere bedrijven :')

Maargoed, en doorrrrr

NaatenTaat
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-08-17
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:31

Lieve mensen,

Ruitergoed heeft idd een vertraging van 1-2 dagen.
Wij werken altijd zo snel mogelijk want immers, vandaag besteld liefst gisteren in huis!

Helaas hebben we plots zieke medewerkers (help slechte timing met die sale) en dan gaat het niet zo snel als we normaal zijn.

Alvast onze welgemeende excuses! Niemand die hier meer van gefrustreerd van raakt als wij zelf !

Maandag zal onze mail bijgewerkt worden en alle pakketten die nog niet de deur uit zijn, verstuurd worden.

NaatenTaat
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-08-17
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:34

ivy_power89 schreef:
Ik baal toch wel een beetje hoor... heb het gevoel dat elke keer als ik wat bij ruitergoed bestel, ik langer dan gebruikelijk moet wachten.

Kreeg gisteren bericht via klarna, je bestelling is onderweg! (Altijd bijzonder om dat via klarna te horen en niet gewoon een mail met track and trace code)
Vandaag stond dat dpd nog steeds wacht op het pakket.... dus ik moet nog steeds ongeduldig wachten op de ps of sweden Copper...


-> begrijp ik het goed en heb jij geen mail van dpd ontvangen maar dus van Klarna dat het pakket onderweg is?

Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Dit brengt natuurlijk heel veel verwarring met zich mee. Ik ga eens uitzoeken hoe dit kan want dit is niet zoals het hoort !!

Je mag ons altijd een mail sturen want de status van het pakket is. Dan kijken we dat met liefde voor je na !

NaatenTaat
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-08-17
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:36

Texas02 schreef:
Deze keer waren ze bij mij sneller dan verwacht. Er stond dat hij niet op voorraad was en dat het 4 werkdagen zou duren. Dat was vrijdag (laat, dus die dag telde niet meer mee). En ik had hem woensdag al. En ik krijg wel altijd netjes de verzendbevestiging. Ik geloof wel dat die van Klarna er eerder was dan die van DPD, maar die was er ook mooi op tijd. Alleen DPD had niet gezegd wanneer ze zouden leveren, dus ik had hem woensdag nog niet verwacht. En ik kon geen neerzettoestemming geven, die site vroeg om één of andere code die ik niet had. Dat is anders nooit zo.

Ik kan ze nu ook mailen voor VIP. Moet ik daarmee wachten tot de 14 dagen verstreken zijn waarin het dekje nog retour zou kunnen of kan ik ze gewoon mailen? Ik stuur hem toch niet terug, hij is veel te mooi <3



Normaal wachten we idd tot de retourtermijn verstreken is. Dan wordt de bestelling op afgerond gezet en de Ruitergoedies op je account bijgeschreven.

Je mag altijd mailen als je zeker weet dat order niet retour komt. Dan kunnen we jouw order meteen op afgerond zetten (en in volgende vip level zetten indien je daar aangeland bent )

NaatenTaat
Berichten: 25
Geregistreerd: 13-08-17
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:37

Samantha_ schreef:
Ja duurt wel langer vaak hè, bij ruitergoed. Ik heb gisteren besteld, nog geen verzendbevestiging.


Normaal versturen we zelfde , uiterlijk dag erna (indien op voorraad) maar nu lopen we idd achter door ziekte van 2 van onze medewerkers

Excuses !

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 13:32

Maakt niet uit, kan gebeuren hoor!
We wachten gewoon vol smart op onze bestelling <3
Sterkte met de zieken!

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 21:10

Vandaag even weer rustig aan gereden, dus de Golden mocht erop. En hij is zooo gaaf!! <3 Eerste foto is met de zon achter de wolken en de andere twee in de zon <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 22:14

Sh*t nu wil ik deze ook en ik heb een dekjes koop verbod... :')

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 23:01

Haha, die had ik ook maar dat is grandioos mislukt _O-

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 01:00

Wat denken jullie, zou de kleur Golden Mango van Kramer bij de PS Golden passen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maessie

Berichten: 5749
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 16:01

Die bovenste lijkt vanaf de fotos beter dan de onderste.

Ik hoor net dat bij de offwhite ruffle ook een bijpassende broek komt *\o/*

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 17:58

Ik vind het lastig te beoordelen op foto

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 20:11

Vandaag eens een overzichtje gemaakt van mijn ps dekjes <3 Loveit
Afbeelding

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:00

NaatenTaat schreef:
ivy_power89 schreef:
Ik baal toch wel een beetje hoor... heb het gevoel dat elke keer als ik wat bij ruitergoed bestel, ik langer dan gebruikelijk moet wachten.

Kreeg gisteren bericht via klarna, je bestelling is onderweg! (Altijd bijzonder om dat via klarna te horen en niet gewoon een mail met track and trace code)
Vandaag stond dat dpd nog steeds wacht op het pakket.... dus ik moet nog steeds ongeduldig wachten op de ps of sweden Copper...


-> begrijp ik het goed en heb jij geen mail van dpd ontvangen maar dus van Klarna dat het pakket onderweg is?

Dit is de eerste keer dat ik dit hoor. Dit brengt natuurlijk heel veel verwarring met zich mee. Ik ga eens uitzoeken hoe dit kan want dit is niet zoals het hoort !!

Je mag ons altijd een mail sturen want de status van het pakket is. Dan kijken we dat met liefde voor je na !


Dit klopt, en dit was bij mijn vorige bestelling ook!
Heb ik toen aangegeven per whatsapp, en jullie reactie was toen alleen dat mn pakket onderweg was.

Mijn opmerking over het langer wachten op een bestelling ging niet alleen over mn huidige bestelling, de keren ervoor ook ;)
En dat zeg ik, ik zal wel ongeduldig zijn omdat wij bij onze klanten in 90% van de tijd gewoon super snel zijn, klanten hebben vaak de volgende dag de bestelling in huis.

Jullie doen het overigens altijd nog beter dan agradi als voorbeeld :')

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:24

Dat is ook niet helemaal realistisch natuurlijk om altijd maar te verwachten dat je een bestelling de volgende dag in huis hebt.

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:42

Dat zeg ik toch ook niet?

Ik heb de opmerking gemaakt dat ik bij ruitergoed nu bij een aantal bestellingen meerdere dagen heb moeten wachten voor ik het in huis had.

Ik zeg niet dat ik altijd verwacht dat bestellingen de volgende dag in huis is.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 00:30

Ik heb een mail van ES waar je aan een survey kunt meedoen en dan 25% korting kunt krijgen. Ik doe hem maar wel even. Ik was al blij, ik dacht, dat komt goed uit voor de Anemone. Gaat hij maar tot 30 april en de Anemone komt in mei :+ Maar die vragen.. Welke professionele ruiters je je door laat inspireren en bij welke ruiter je als eerste aan denkt als je aan Equestrian Stockholm denkt. Eh, ik heb geen idee, op Matt Harnacke na dan? _O- Ik weet niet welke ruiters daar verder mee rijden _O- Heb het maar op Insta opgezocht :+

romyvs

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 09:35

Texas02 schreef:
Ik heb een mail van ES waar je aan een survey kunt meedoen en dan 25% korting kunt krijgen. Ik doe hem maar wel even. Ik was al blij, ik dacht, dat komt goed uit voor de Anemone. Gaat hij maar tot 30 april en de Anemone komt in mei :+ Maar die vragen.. Welke professionele ruiters je je door laat inspireren en bij welke ruiter je als eerste aan denkt als je aan Equestrian Stockholm denkt. Eh, ik heb geen idee, op Matt Harnacke na dan? _O- Ik weet niet welke ruiters daar verder mee rijden _O- Heb het maar op Insta opgezocht :+


Ik dacht precies hetzelfde, yes mooi de Anemone met korting maar helaas net voor die tijd verlopen :+

_Lorette_

Berichten: 12085
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 09:49

Haha, ik kwam ook niet verder dan Matt.

Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 10:27

Texas02 schreef:
Wat denken jullie, zou de kleur Golden Mango van Kramer bij de PS Golden passen?

[ [url=m/A35Zwh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r4i9oE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8XPqiy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik hoor/zie het graag als je het getest hebt. Altijd fijn om ook een korte mouwen shirt te hebben voor de zonnige dagen.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 11:08

Hartje schreef:
Texas02 schreef:
Wat denken jullie, zou de kleur Golden Mango van Kramer bij de PS Golden passen?

[ [url=m/A35Zwh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r4i9oE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8XPqiy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik hoor/zie het graag als je het getest hebt. Altijd fijn om ook een korte mouwen shirt te hebben voor de zonnige dagen.


Ik ga niet bestellen, sorry. Ik doe er gewoon zwart of donkerblauw oid bij. Ik keek even hoeveel t-shirts ik nog in de kast heb liggen, en daar hoeft echt niks bij :+ _O- Maar het shirtje is nu maar €9,99, dus als je hem wilt proberen zou ik het nu doen :j

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 11:56

Mmm mag ik zo brutaal zijn om de 25% korting te mogen gebruiken als iemand er geen gebruik van gaat maken?
Ik heb wat dekjes verkocht en wil de new maroon nog <3

LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 12:04

Volgens mij is het gewoon een algemene code: ES-SURVEY-2024

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 14:40

Dank!
Ik heb er maar gebruik van gemaakt *\o/*