heeft iemand van jullie ervaringen met een van bovenstaande beenbeschermers? Ik twijfel namelijk heel erg aan de maat en eigenlijk gewoon ook tussen de 2. Hieronder zie je beide ook nog eens staan.

hopelijk kan er iemand helpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerardyolo schreef:Ik zou voor de veredus gaan!
Ben groot Kentucky fan, maar de beschermers ben ik niet zo’n groot bewonderaar van… vind ze een beetje goedkoop ogen, nou ja goedkoop. Ze hadden bijvoorbeeld ook van Harry’s horse kunnen zijn.
Ondanks dat ik de veredus veel mooier vind lijken ze me ook veel duurzamer, een hardere binnenkant gaat vaak langer mee!
Mila_p schreef:Gerardyolo schreef:Ik zou voor de veredus gaan!
Ben groot Kentucky fan, maar de beschermers ben ik niet zo’n groot bewonderaar van… vind ze een beetje goedkoop ogen, nou ja goedkoop. Ze hadden bijvoorbeeld ook van Harry’s horse kunnen zijn.
Ondanks dat ik de veredus veel mooier vind lijken ze me ook veel duurzamer, een hardere binnenkant gaat vaak langer mee!
bedankt, weet u hoe veredus valt qua maat? Ik heb gelezen dat een m correspondeert met full en een l met xfull. Klopt dat?
prugelpiet schreef:Ik heb beide in gebruik, en zou voor de Veredus gaan. Deze kentucky's slijten aan de binnenkant heel snel. Verder vind ik ze niet zo goedkoop ogen, maar ze worden dus wel snel lelijk.
Je twijfelt over de maat zeg je, waar twijfel je over? Hoe groot is je paard?
Ik weet niet of je ze mooi vind, maar ik vind deze het allerfijnst: https://www.kentucky-horsewear.com/nl/k ... cer-42306/