Ergonomische stijgbeugels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25337
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Ergonomische stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 08:59

Ik heb sindskort de Kavalkade Eole.
Die worden geleverd met 2 sets 'ogen' voor je beugelriem, 1 normale en 1 gedraaide ophanging.
En hebben een redelijk breed en verend voetbed. Terwijl ze er verder nog normaal uitzien. Ik heb nl ook een set EZ Rides met korven, maar daar wil ik eigenlijk geen dressuur mee rijden, omdat ze zo lomp groot zijn. Dat is dus met die Kavalkade Eole niet het geval.

Ik vind ze echt super fijn en heb geen last van m'n voeten, ook niet na een rondje bos, terwijl ik na een fanatiek dressuurtraining of een bosrit met normale beugels zonder verend voetbed steevast pijn in mijn voeten had (zit een chronische blessure in).

Voor mij zijn deze dus ideaal.

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: Ergonomische stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 09:26

Ik heb de BR Aerotechs een tijdje gebruikt. Hele fijne beugels maar omdat ik nu 2 jonge merries heb en graag officiele veiligheidsbeugels wilde hebben nu de Lemieux Vector Balance beugels. Hier ook echt heel blij en tevreden over!

De aerotechs zijn hier nu dus werkloos, mocht je deze willen proberen of overnemen mag je me altijd een pb sturen :)

Wesseltje

Berichten: 2185
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Ergonomische stijgbeugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-23 10:00

Ik heb de freejumps besteld om te kijken of het wat is en de Aerotech mag ik van iemand testen. Hopelijk zit er wat bij, anders weer door naar de volgende. Bedankt voor alle adviezen.
@friesfanaat, mocht het bevallen neem ik zeker contact op. Dankjewel.

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 16:07

Ik ben benieuwd of je de Freejumps uiteindelijk gehouden hebt? Of ben je toch overgegaan naar andere beugels?

_Charlot
Berichten: 1267
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 17:39