Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
dierenfan schreef:Biothane is geen één-op-één vervanging voor leer hè. Ten eerste is dat niet of nauwelijks te krijgen in lappen, ten tweede zit je met de afwerking als je stukken uitknipt. Je kunt niet zomaar willekeurig in de kern gaan knippen in alle richtingen en dan maar hopen dat het niet gaat rafelen (wat het waarschijnlijk wel gaat doen). Bovendien zit je dan ook met lelijke, onafgewerkte randen.Schuimrubber werkt denk ik idd niet ivm de kracht. Leer lijkt mij erg prijzig en lastig. Ik zou dan eerder kijken voor biothane
Mkango schreef:dierenfan schreef:Biothane is geen één-op-één vervanging voor leer hè. Ten eerste is dat niet of nauwelijks te krijgen in lappen, ten tweede zit je met de afwerking als je stukken uitknipt. Je kunt niet zomaar willekeurig in de kern gaan knippen in alle richtingen en dan maar hopen dat het niet gaat rafelen (wat het waarschijnlijk wel gaat doen). Bovendien zit je dan ook met lelijke, onafgewerkte randen.Schuimrubber werkt denk ik idd niet ivm de kracht. Leer lijkt mij erg prijzig en lastig. Ik zou dan eerder kijken voor biothane
Je kunt dan beter kijken naar echt kunstleer.