Aangezien mijn instructrice mij erop wees dat mijn bit wat te klein was ben ik op zoek naar een andere. Nu kende ik sweet iron al en vond ik dat best een fijn idee, aangezien ik het fijn zou vinden dat ze het bit met iets positiefs kan linken. en ook een tongboogje vond ik erg belangrijk.
As zondag mag ik ook de myler level 2 van haar eens testen om te kijken of ze het wat vind. deze heeft helaas geen sweet iron maar wel een tongboog, maar als ik eerlijk ben vind ik die tongboog er niet zo heel erg fijn uitzien. Mevrouw zal vast snel genoeg laten merken wat ze ervan vindt.
Nu was ik dus zelf wat onderzoek gaan doen en toen kwam ik op Fager uit. Ik vind de bitten er erg fijn uitzien, geen "scherpe kantjes" bij de scharnierdelen, een tongboogje en sweet iron. Maar nu zag ik op hun website ook titanium bitten staan. Ik had hier nog nooit van gehoord en raakte wel wat geïnteresseerd. Volgens de uitleg die zij geven lijkt het mij wel fijn aangezien het lekker licht is en minder koud is dat een sweet iron. Alleen geeft dit dus geen smaakje af (haar huidige bit doet dit ook niet) maar ik weet dus niet perse of dat iets slecht is? Vroeger (voor ik tijdelijk alleen bitloos ben gaan rijden en toen we nog iets fanatieker konden rijden) schuimde ze gewoon al en ik ben een beetje bang dat ze dan met een sweet iron echt helemaal zou gaan schuimbekken en kwijlen, en hier kwam vanuit haar vroeger toch best wel wat frustratie af heb ik gevoel.
Nu zit ik dus helemaal in de twijfel, want het smaakje bij de sweet iron lijkt me wel fijn (is ook 35 euro goedkoper maar goed dat zijn zorgen voor morgen), maar die heeft dan het lichte en warme niet van de titanium versie

Als alles goed gaat zie je hieronder de 2 modelletjes waar ik het over heb