Zadelmakerij bolsterlee

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

noekiee18

Zadelmakerij bolsterlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-23 15:27

Hey hoi er zijn al wat oudere onderwerpen over deze zadelmakerij.
Ik heb een afspraak bij hun staan maar nu zie ik dus allemaal slechte ervaringen hier staan.

Ik was benieuwd of er recentere ervaringen zijn en of ik er wel goed aan doe om daar heen. Is namelijk nog al een stukje rijden.

Alvast bedankt!

Petra_O

Re: Zadelmakerij bolsterlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 17:28

In een ver verleden was Patrick mijn zadelmaker. Op zich was ik altijd wel tevreden over zijn kennis en kunde, maar afspraken maken was altijd erg lastig. Hij was vaak te laat en slecht te bereiken. De laaste keer heeft hij iets aan mijn zadel gedaan wat totaal niet de afspraak was (vulling vervangen in plaats van een singelstoot verplaatsen), en toe ben ik naar een ander gegaan.

noekiee18

Re: Zadelmakerij bolsterlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-23 18:30

Ah okey super dankjewel. Wij wonen in Friesland en vindt het lastig om echt een goed zadelmaker/passer te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:30

Harnessmaker heet hij hier.
Even die zoekterm door bokt machine levert je ook een hoop ervaringen op.
Qua stikwerk, hoofdstellen maken etc, is hij heel goed. Afspraken nakomen niet zo :')

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:52

noekiee18 schreef:
Ah okey super dankjewel. Wij wonen in Friesland en vindt het lastig om echt een goed zadelmaker/passer te vinden.

Ik zit in Zuid-Holland, dus ik ben bang dat ik je geen zadelmaker kan adviseren... Patrick is absoluut heel kundig hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar je moet er qua afspraken echt bovenop zitten.

EvSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:14

Met bolsterlee heb ik geen ervaring.
Wij wonen in de provincie Groningen en onze zadelmaker komt uit Friesland. Je zou eens kunnen kijken naar zadel en tuigmakerij van den Bosch uit Nijeholtpade.
Wij hebben hele goede ervaringen met ze, onze pony's hebben daar hun zadels weg en dat zijn niet de meest makkelijkste maatjes.
Ze verkopen nieuwe en tweedehands zadels.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:19

noekiee18 schreef:

In Friesland:
Dora de Boer, DDB saddles, verkoop Schutte en Frank Baines
Tweespan verkoop fryso en bates/wintec
Ingrid Sanders, ik weet niet welke merken zij verkoopt maar is voor zover ik weet ook kundig.

Maar: er zijn redelijk veel passers die wel een groot gebied hebben.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:19

Geen ervaring met Patrick, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel bekend met Marianne Hoiting https://www.dezadeladviseur.nl wie weet kan zij je verder helpen ?