Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
8nnemiek schreef:Is het een idee om ze zelf te maken? Als je ze gaat versieren met steentjes is het natuurlijk extra leuk als de complete frontriem zelfgemaakt is, en leerbewerk-spulletjes zijn niet zo duur meer.
Tuigleer stroken kun je kopen voor minder dan 10 euro per 180 cm, daar haal je 4 frontriemen uit. https://www.boomsma.nl/leer/1/stroken-e ... roken/1117
Dan zet je er zelf de drukknopen in, kun je de frontriem verder afwerken en verven, en helemaal pimpen naar wens
sophieex schreef:Rocamor schreef:Ik zie ze regelmatig op MP aangeboden worden voor de Presteq Faysport. Past zo'n frontriem niet op de Micklem?
Volgensmij niet; maar ik zoek frontriemen met drukknopen & normale micklem frontriemen. Ik maak er zelf steentjes op, dus heb er wel meer nodig.
een hele simpele, maar ik wilde ook graag een simpele maar wel glinsterende bij de ES glitter dekjes
Met het leer met drukknopen van Monique Designs. Hij is niet helemaal perfect geworden, maar voor de eerste keer ben ik best tevreden! Op de foto met de All Black Glimmer: