Ik heb een praktisch nieuw hoofdstel. Nu moet ik het bit wisselen, maar ik krijg serieus de riempjes niet los

Ook niet als ik wat vette crème gebruik.
Heb ondertussen rode plekken op mijn duimen gekregen dus heb het maar weggelegd.
Wie heeft de tip?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zertab schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een praktisch nieuw hoofdstel. Nu moet ik het bit wisselen, maar ik krijg serieus de riempjes niet los
Heb ondertussen rode plekken op mijn duimen gekregen dus heb het maar weggelegd.
Wie heeft de tip?
Nielojram schreef:Zertab schreef:Hoi allemaal,
Wie heeft de tip?
De truc is om ze andersom te duwen.
Dus niet het einde vast en proberen het los te krijgen, maar de lange kant naar voren te duwen, de schuift het vanzelf van het pinnetje van de gesp.
prugelpiet schreef:Hoofdstellen in olie gooien laat het wel voorlopig vies voelen. Ik kan precies voelen aan een hoofdstel of iemand het normaal invet of iemand die het in een emmer olie gooit. Het hele hoofdstel gaat vettig en viezig voelen.
Gebruikers op dit forum: DinkeyGirl, Flubberboot, Otti1977, Solmyrkvi, Swift en 17 bezoekers