Hoe houden jullie je benen warm tijdens de winter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37632
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 18:51

Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat je paard het daar iets anders over denkt }>

Horsepride
Berichten: 226
Geregistreerd: 16-12-22

Re: Hoe houden jullie je benen warm tijdens de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:28

Ik gebruik van die gevoerd themolaarzen. Zijn wel wat slappe dingen om mee te rijden maar wel heerlijk warm. Of chaps met kunstbont aan de binnen kant.

Sintara

Berichten: 7455
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Hoe houden jullie je benen warm tijdens de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:35

Mooi setje!

Dorine92
Berichten: 5351
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 15:55

Celebi schreef:
Dat is inderdaad afhankelijk van het model. Die grote lange rokken van bijvoorbeeld Klesarven zijn helemaal rond en kun je volledig over je paard draperen. Die Cavalliero rokken zijn korter van achteren en zelfs als deze 'helemaal' over je paard geen gaat tijdens het galopperen is dit nooit je volledige paard. Dit is het aller uiterste wat de rok bij mij bedekt, en dan ben ik nog vrij klein dus bij mij is er in verhouding 'veel' flap over. En pony is ook niet bepaald groot. :')

[ [url=m/HjUlof.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is ook eigenlijk precies het gevoelige niergebied wat eventueel toch bedekt raakt als de flap op zn verst ligt. Klinkt best ideaal. :)

Maar even los van het model kun je alsnog ervoor kiezen om op de achterkant van de rok te gaan zitten zodat hij niet over je paard hangt maar alleen bij je benen

Gladijs
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 17:35

Voor de liefhebbers, er staat een bucas leg warmer op marktplaats wel grote maat :j

Schapenwol
Berichten: 288
Geregistreerd: 01-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 22:20

Ik rijd enkel in een buitenbak of in het bos en ik rijd met dit weer altijd in een oude skibroek. Een thermolegging en Ariat rijschoenen eronder en gaan met die banaan. Heb het nooit koud. Skibroeken hebben verstevigde stukken aan de binnenkant van het onderbeen waardoor ik zelf nooit chaps of laarzen heb gemist.

Al mijn stalgenoten doen het inmiddels zo met een skibroek dus het bevalt blijkbaar goed.

ElfBeau_067

Berichten: 2008
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:45

Sure_lee schreef:
Ik ben fan!
[ [url=m/a3F1xc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze zien er erg warm uit!

pol013

Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Hoe houden jullie je benen warm tijdens de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:13

Ik was helemaal de koning te rijk dit weekend.
Paard een wollen deken op. Ik op de wollen deken, onder mijn rijrok, met een zooadventures aan, op mijn springzadel een rondje stappen.
Koud? wat is dat?

Helemaal warme bips van de wollen deken en geen koude voeten omdat ze helemaal verdwenen onder mijn rijrok.