Hoe lang levertijd zadel

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maribor
Berichten: 22
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: Nh

Hoe lang levertijd zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-22 11:10

Hoi,wie heeft ervaring met wachttijden?

Ik heb in Mei (nu november) een zaldi bestelt. Moest worden gemaakt in Spanje. De passer komt paar keer per jaar vast op stal, en ik wist dat het lang kan duren en contact houden daar niet de sterke kant is. Maar dit slaat alles. Zadelpasser is niet te bereiken op mail, tel.. en nu? Huidige zadel glijdt in galop naar voren, dus rijdt voor geen meter. Boom was al aangepast.

Of ik annuleer deze zaldi, maar goed, Bij de andere passer die ik nu zou kiezen helaas niet wat ik wil qua zaldi in het huidige assortiment.

Maar wat is de gangbare tijd uit Spanje eigenlijk, weet iemand dat? Of is het leven er 1 grote siësta? {:}

BrankaZ

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 14:17

Voor Zaldi staat een levertijd van minimaal 13 weken, als er geen bijzonderheden zijn. Zomervakantie zijn ze een aantal weken dicht. Dus die komen er helaas nog bij.
Maar nu nog niets dat is inderdaad erg lang. Heb een vermoeden wie jouw zadelpasser is, die heeft helaas problemen met haar internet en telefoonbereik. Je kan nog een sms-je proberen want ze is altijd erg behulpzaam en ik denk dat ze in jouw geval zeker een leenzadel probeert te regelen als het zo lang duurt als nu.

xLiez

Berichten: 1915
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:02

Zaldi had bij ons ook levertijd van 10 weken. Als ik denk wie je zadelpasser is dan zou ik er echt achteraan gaan. Grote kans dat je zadel niet besteld is, wij hebben 5 maanden gewacht en toen was er nog geen zadel… konden met geen mogelijkheid contact krijgen. Uiteindelijk toch gelukt was ze het zadel vergeten te bestellen…. Met veel gedoe toch nog weten te bestellen maar wat een ellende. Na opnieuw besteld te hebben was het er binnen 8 weken.

Ze kwam altijd vast bij ons op stal maar na die keer hoeft ze van mij niet terug te komen.

Majabeestje
Berichten: 3930
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:12

Maribor schreef:
Hoi,wie heeft ervaring met wachttijden?

Ik heb in Mei (nu november) een zaldi bestelt. Moest worden gemaakt in Spanje. De passer komt paar keer per jaar vast op stal, en ik wist dat het lang kan duren en contact houden daar niet de sterke kant is. Maar dit slaat alles. Zadelpasser is niet te bereiken op mail, tel.. en nu? Huidige zadel glijdt in galop naar voren, dus rijdt voor geen meter. Boom was al aangepast.

Of ik annuleer deze zaldi, maar goed, Bij de andere passer die ik nu zou kiezen helaas niet wat ik wil qua zaldi in het huidige assortiment.

Maar wat is de gangbare tijd uit Spanje eigenlijk, weet iemand dat? Of is het leven er 1 grote siësta? {:}


Welke zadelpasser heb je het zadel besteld?

Maribor
Berichten: 22
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: Nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 09:16

Majabeestje schreef:
Maribor schreef:
Hoi,wie heeft ervaring met wachttijden?

Ik heb in Mei (nu november) een zaldi bestelt. Moest worden gemaakt in Spanje. De passer komt paar keer per jaar vast op stal, en ik wist dat het lang kan duren en contact houden daar niet de sterke kant is. Maar dit slaat alles. Zadelpasser is niet te bereiken op mail, tel.. en nu? Huidige zadel glijdt in galop naar voren, dus rijdt voor geen meter. Boom was al aangepast.

Of ik annuleer deze zaldi, maar goed, Bij de andere passer die ik nu zou kiezen helaas niet wat ik wil qua zaldi in het huidige assortiment.

Maar wat is de gangbare tijd uit Spanje eigenlijk, weet iemand dat? Of is het leven er 1 grote siësta? {:}


Welke zadelpasser heb je het zadel besteld?

Pb stuur ik

Maribor
Berichten: 22
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: Nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 09:18

xLiez schreef:
Zaldi had bij ons ook levertijd van 10 weken. Als ik denk wie je zadelpasser is dan zou ik er echt achteraan gaan. Grote kans dat je zadel niet besteld is, wij hebben 5 maanden gewacht en toen was er nog geen zadel… konden met geen mogelijkheid contact krijgen. Uiteindelijk toch gelukt was ze het zadel vergeten te bestellen…. Met veel gedoe toch nog weten te bestellen maar wat een ellende. Na opnieuw besteld te hebben was het er binnen 8 weken.

Ze kwam altijd vast bij ons op stal maar na die keer hoeft ze van mij niet terug te komen.


Zoiets vrees ik ook, maar gezien ik haar tussentijds een x zag en ze zei dat het nog niet binnenwas, meende ik wel dat het besteld was. Wel blij met het zadel?

Maribor
Berichten: 22
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: Nh

Re: Hoe lang levertijd zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 09:21

Dat is wel een goeie Branka. SMS heb ik nog niet geprobeerd

shadowstar

Berichten: 383
Geregistreerd: 13-12-14

Re: Hoe lang levertijd zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 09:44

Heb je bij Westeind besteld? Dan zou ik je aanraden om ergens anders te bestellen

Majabeestje
Berichten: 3930
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:22

Maribor schreef:
Dat is wel een goeie Branka. SMS heb ik nog niet geprobeerd


Daar reageert ze ook niet op.
Ook niet op mailen, messenger of gewoon bellen trouwens.

xLiez

Berichten: 1915
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:53

Maribor schreef:
xLiez schreef:
Zaldi had bij ons ook levertijd van 10 weken. Als ik denk wie je zadelpasser is dan zou ik er echt achteraan gaan. Grote kans dat je zadel niet besteld is, wij hebben 5 maanden gewacht en toen was er nog geen zadel… konden met geen mogelijkheid contact krijgen. Uiteindelijk toch gelukt was ze het zadel vergeten te bestellen…. Met veel gedoe toch nog weten te bestellen maar wat een ellende. Na opnieuw besteld te hebben was het er binnen 8 weken.

Ze kwam altijd vast bij ons op stal maar na die keer hoeft ze van mij niet terug te komen.


Zoiets vrees ik ook, maar gezien ik haar tussentijds een x zag en ze zei dat het nog niet binnenwas, meende ik wel dat het besteld was. Wel blij met het zadel?


Zaldi zadels zijn top! We hebben op beide koudbloeden een zaldi liggen en ik vind ze heerlijk zitten!

Afbeelding

Maribor
Berichten: 22
Geregistreerd: 31-07-14
Woonplaats: Nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 17:29

Supermooi is dat zadel ook! Fijn te horen

Nielojram

Berichten: 8054
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: EHAM

Re: Hoe lang levertijd zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:25

Heb je een aanbetaling gedaan?