Ervaringen Gaston Mercier zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xLoki

Ervaringen Gaston Mercier zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-22 17:56

Hoi allen,

Ik ben een beetje geinfluenced door Jolanda Adelaar :P Maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen hier op Bokt met Gaston Mercier zadels. Met de zoekfunctie kom ik wel op wat endurance ruiters uit die de zadels gebruiken, maar echt als dressuurzadel kan ik er niet veel over vinden. Wie heeft er zo'n zadel en hoe bevalt het? En wat was je er voor kwijt? En hoe bevalt het dat er maar 1 zadelpasser in NL is die dit merk verkoopt en controleert?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Ervaringen Gaston Mercier zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:47

Wel is waar (weer) een endurance ruiter hier. LS zadelservice komt 2dec bij mij langs voor een nieuw zadel. Ik twijfel tussen de florac, compiegne maar misschien toch wel de doline met platte zit. Ik heb al eens in de doline een dressuurpaard gereden (Fries) maar met de hoogste lepel. Wat een genot was dat! Dus de GM zijn altijd in mijn hoofd blijven spoken. Eindelijk heb ik genoeg gespaard om het zadel aan te schaffen!

LS gaf aan dat er 4maanden levertijd op zat en dat custom kleuren geen extra kosten zijn! Eindeloze combinaties dus. Geen idee of je er wat aan hebt maar ik zou zeker een pas sessie aanvragen! LS heb ik afgelopen week geappt en kon dus al binnen een paar weken een sessie inplannen!

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie