Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Contemplate schreef:Hi bokkers,
Ik ben aan het rondkijken voor een fijne barebackpad. Die met schapenwol lijken me heerlijk, maar hoe houdt zich dat met de regenachtige dagen (lees stortbuien op buitenrit)? Mijn spul blijft meestal op stal hangen dus kan ook niet optimaal drogen.
Ik zit daarom nu te denken aan de Barefoot Physio Ride On, met afneembare schapenwollen zitting. Maar die van bijvoorbeeld Christ lijken me stiekem nog wat fijner!
Contemplate schreef:Hmm, bedankt voor jullie ervaringen, ik was er al bang voor haha! Ik ga op zoek naar een oplossing.
@ dieseltje09: Duurt het heel veel langer voor de wollen barebackpad om op te drogen dan de stoffen? Anders weet ik wel wat het gaat worden
dieseltje09 schreef:Contemplate schreef:Hmm, bedankt voor jullie ervaringen, ik was er al bang voor haha! Ik ga op zoek naar een oplossing.
@ dieseltje09: Duurt het heel veel langer voor de wollen barebackpad om op te drogen dan de stoffen? Anders weet ik wel wat het gaat worden
Neuh niet echt, probleem zit hem namelijk vooral in het schuim aan de binnenkant dat zich als een spons volzuigt
Dus daar zou ik het niet voor laten om wel of geen wol te kiezen!
Gebruikers op dit forum: pjer en 9 bezoekers