Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Ik heb een PRE met gelijkwaardige bouw en vond het een hel om een goed passend, niet schuivend en lekker zittend zadel te vinden. Uiteindelijk gekozen voor een DK zadel. Deze zijn luchtgevuld en eenvoudig aan te passen door een DK fitter op elke bouw.
Zijn wel prijzige zadels, maar kunnen dus gewoon hun hele leven én eventuele volgende paarden mee door de makkelijke volledige aanpasbaarheid.
[ [url=m/8nvUPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evamarie schreef:Matheno schreef:Ik heb een PRE met gelijkwaardige bouw en vond het een hel om een goed passend, niet schuivend en lekker zittend zadel te vinden. Uiteindelijk gekozen voor een DK zadel. Deze zijn luchtgevuld en eenvoudig aan te passen door een DK fitter op elke bouw.
Zijn wel prijzige zadels, maar kunnen dus gewoon hun hele leven én eventuele volgende paarden mee door de makkelijke volledige aanpasbaarheid.
[ [url=m/8nvUPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat vind ik wel een heel mooi zadel zeg! Rijdt deze ook fijn? Welke maten heeft dit zadel?
Nielojram schreef:Evamarie schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Het DK zadel spreekt mij het meeste aan. Wel is deze niet goedkoop.
Ik ga dit rustig overwegen.
Als je dat aanspreekt, zou ik naar wow kijken, veel breder aanpasbaar dan DK en ook met lucht.
Kan je verzekeren dat je daar een passend zadel kan kopen.