Mijn zadel is gisternacht gestolen

Ik ben marktplaats al in de gaten aan het houden maar ik vraag me dus af welke sites nog meer goed zijn om in de gaten te houden.
Het gaat om dit zadel:
Rossner Atlanta 18 inch

Hij is gestolen uit noord Limburg
DuoPenotti schreef:Iets gestolen zoek het in Polen....
beetje kort door de bocht uiteraard, maar meestal wel in het buitenland.
Mariljo schreef:Ik heb een tijd lang olx.pl in de gaten gehouden. Zoeken op siodlo en ik denk ook uzywane of zoiets. Daar worden ontzettend veel zadels verkocht, van gloednieuwe tot stokoude. Ik ben er ook al een hulsebos tegen gekomen, een gloednieuw bates zadel los op een schrale slecht uitziende pony en een zadel met een dekje van de Rabobank. Dus in mijn ogen niet echt zuivere koffie. Ook in Roemenië hebben ze olx, denk .ro.
Fly_high schreef:Mariljo schreef:Ik heb een tijd lang olx.pl in de gaten gehouden. Zoeken op siodlo en ik denk ook uzywane of zoiets. Daar worden ontzettend veel zadels verkocht, van gloednieuwe tot stokoude. Ik ben er ook al een hulsebos tegen gekomen, een gloednieuw bates zadel los op een schrale slecht uitziende pony en een zadel met een dekje van de Rabobank. Dus in mijn ogen niet echt zuivere koffie. Ook in Roemenië hebben ze olx, denk .ro.
olx.pl is inderdaad een goeie, verder re-volta.pl en allegro.pl en dan zoeken op siodlo (zadel) + evt uzywane (tweedehands)
Of rechtsstreeks bij sommige schemerige zadelhandelaren zoals https://klinikasiodla.wordpress.com/nasza-oferta/siodla-na-sprzedaz/ Ze hebben hun zadels op fb staan, ik kan het niet linken nu maar ze verkopen veel apart spul zonder Poolse distributeurs zoals Hulsebos, Rossner, KN, Arno Brandt etc. en staan niet bepaald goed aangeschreven.
De wonderen zijn deze wereld niet uit, Rossner zadel op olx.pl meteen met Divoza singel en hoesjeoh boy
https://www.olx.pl/d/oferta/siodlo-rossner-poreg-CID767-IDQLijZ.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3
Gebruikers op dit forum: Bowo, Bytespider, Ismay21, LiannePuthzy, Ponygwenpow, Rinkex, Sintara, xxxlolaxx en 5 bezoekers