Horseware Ice vibe, Back on track of?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mvdbijl

Horseware Ice vibe, Back on track of?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-22 20:27

1 van mijn paarden heeft een ongeval in de wei gehad. Het paard heeft een beenwond net onder de sprong opgelopen. Hij staat hier nu ruim een week mee op de kliniek. Het is schoongemaakt, gehecht en het was vooral duimen dat zijn sprong gewricht niet ontstoken zou raken. Zijn pees is hierin ook betrokken en als hij maandag naar huis komt na het verwijderen van de hechtingen zal hij nog enkele weken op boxrust moeten.

Ik wil hem graag iets ondersteunen en twijfel nu tussen de Ice vibe en back on track producten. Ik heb beide goed doorgelezen maar ben wel benieuwd naar de ervaringen op bokt. En wie weet is er een ander beter of vergelijkbaar product?

Ik zou ze tijdens de boxrust en het opbouwen willen gebruiken ter ondersteuning van de wondgenezing, pees en evt stalbenen.

MRIIIS

Re: Horseware Ice vibe, Back on track of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 20:36

Ik heb de ice vibes gebruikt toen m'n paard een dik been had door een wondje op de kogel en been was binnen een paar dagen weer dun :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 07:57

Ik zou van beide even goed checken of ze op wonden gebruikt mogen worden, BoT volgens mij niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 08:01

Ik heb de ice vibes gebruikt bij peesproblemen en daar erg tevreden over. Maar weet eerlijk gezegd niet of dat kan als er een wond zit.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-22 08:53

De wond zit boven de beschermers en is dicht als ik ze ga gebruiken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 20:02

Bot heb ik geen ervaring mee. Ice vibe ben ik heel tevreden over. Maar voordat je zoiets gaat gebruiken kun je beter even overleggen met je d.a.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-22 00:03

Scum schreef:
Bot heb ik geen ervaring mee. Ice vibe ben ik heel tevreden over. Maar voordat je zoiets gaat gebruiken kun je beter even overleggen met je d.a.

Dat is uiteraard gedaan, zij hebben op beide geen bezwaar. Heb inmiddels de ice vibe been en hak gekocht..