Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
ElSea schreef:Ik zou deze dekens voornamelijk aanschaffen als je het zelf leuk vindt, want voor een 3 jarig paard die een beetje grondwerk doet en af en toe op de trailer staat is het totaal onnodig.
Het enige moment waarop ik een deken op de trailer gebruik is als hij in de winter erg gezweet heeft en niet optijd droog is, dan gooi ik een wollen deken op en kan hij mooi doordrogen op de trailer zonder af te koelen.
Muze schreef:ElSea schreef:Ik zou deze dekens voornamelijk aanschaffen als je het zelf leuk vindt, want voor een 3 jarig paard die een beetje grondwerk doet en af en toe op de trailer staat is het totaal onnodig.
Het enige moment waarop ik een deken op de trailer gebruik is als hij in de winter erg gezweet heeft en niet optijd droog is, dan gooi ik een wollen deken op en kan hij mooi doordrogen op de trailer zonder af te koelen.
Uiteraard is het dan ook gewoon voor later hè.
Dikke zweetdekens vind ik zelf dan juist weer zo-zo, je wilt een zwetend paard het niet nog warmer maken..
tjakka123 schreef:Zomers een dunne vliegendeken of niks, 's winters een gewone deken/zweetdeken.
Vind de coolers een beetje een hype die ik nog niet begrepen heb haha.