Welk dekje onder bbp?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lumi

Welk dekje onder bbp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 14:41

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel :+
Wij rijden regelmatig met de barebackpad van F.R.A. ( https://www.agradi.nl/fra-rijsjabrak-da ... 8oEALw_wcB )

Maar de gewone veelzijdigheidsdekjes liggen daar eigenlijk net niet mooi onder. Die liggen net te ver naar achteren, waardoor het voorste deel van de bbp over het dekje heen steekt (amper een cm, maar dan nog), wanneer je de singel door de singellussen haalt.
Dus mijn vraag is eigenlijk, welk dekje hebben jullie eronder liggen wat wel ver genoeg naar voren komt? Is een springdekje dan een optie?

xMaritt

Re: Welk dekje onder bbp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:46

Ik heb dezelfde en ik heb er eerlijk gezegd gewoon een dressuurdekje onder :o Steekt ie wel iets uit aan de voorkant (net als bij jou mss een cm). Ik doe alleen de voorste singelstoot door de lus, de achterste stoot zit te ver naar achter om door de lus heen te halen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:46

Ik heb altijd een zadelvormig dekje gebruikt :j maar ook met gewone dekjes ging het prima.

Jessica_K

Re: Welk dekje onder bbp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:48

Ik heb eigenlijk helemaal geen dekje onder mijn bbp liggen. Vind ik een beetje dubbelop.

Moet wel zeggen dat ik geen heel intensieve dingen doe als ik alleen met de bbp rijd. Dus zweten doet mijn paard dan ook meestal niet.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:49