Ariat laarzen onmogelijk om te kopen?

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10614
Geregistreerd: 14-04-06

Ariat laarzen onmogelijk om te kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-22 23:04

Hoi,

Ik wil dus de Ariat grasmere full fit maat 38.5 laarzen aanschaffen, maar ik kan ze onmogelijk vinden. Zowel online als in de winkel en zelfs tweedehands niet. :+

Iemand een idee waar ik deze laarzen wel kan krijgen?

Sybelle
Berichten: 824
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:18

Van de Ariat site
Citaat:
Dear Ariat Customers,

We are experiencing high demand for our product this season. This increase in demand combined with issues caused by the ongoing pandemic has resulted in longer delivery time frames.

Our team is doing our best to accurately project the timelines for all orders, but the unpredictability in the global supply chain means that there is always a risk of orders being delayed beyond our estimations.

We sincerely appreciate your patience and understanding during this time. We hope you and your loved ones are healthy, and we wish the same for all of our partners globally.


Begin dit jaar liep Ariat vrij ver achter met de productie en was de levertijd voor de laarzen die ik wilde (Wythburn) 3 maanden. Ik heb geloof ik wel 5 shops gemaild allemaal niet voorradig en levertijd. Ik heb ze uiteindelijk bij een klein outdoor winkeltje gevonden die ze nog wel op voorraad had. Dus ik zou bestellen en veel geduld hebben...

Petrichor

Berichten: 10614
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 09:02

Ah dat verklaart veel, wat rot zeg mijn oudjes zijn echt op. -O- -O-