Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra_H schreef:Ik heb al jaren de amigo mio, die is ook polyester, maar zonreflecterend. Maar dat is die Bucas dacht ik ook dus daar zal je niet veel aan hebben.
Met echt heel warm weer zweet ie er wel iets onder, maar zonder deken (en vliegenbeenbeschermers, en een masker, ik heb een vreselijk watje) staat hij binnen de kortste keren drijfnat en zwaar gefrustreerd. Met of zonder vliegenspray.
xAnthea schreef:Sandra_H schreef:Ik heb al jaren de amigo mio, die is ook polyester, maar zonreflecterend. Maar dat is die Bucas dacht ik ook dus daar zal je niet veel aan hebben.
Met echt heel warm weer zweet ie er wel iets onder, maar zonder deken (en vliegenbeenbeschermers, en een masker, ik heb een vreselijk watje) staat hij binnen de kortste keren drijfnat en zwaar gefrustreerd. Met of zonder vliegenspray.
Ik heb die ook voor mijn tinker die het snel warm heeft. Zij zweet eronder als het 30+ is, maar enkel in haar flank dus dat valt goed mee.
De Rambo Protector heb ik eens gehad voor een ander paard. Idd ander materiaal maar vond deze wel zwaarder (omdat deze sterker is) aanvoelen dan de Mio (bij beide dekens had ik overigens geen zwetende paarden).
Wdj schreef:Jleyssens schreef:Zorgen voor voldoende schaduwplekken
Hoe dan? Een stel bomen punnikken ofzo? TS vraagt om advies over een deken....
Gebruikers op dit forum: Daphneeeej, SandraWierda en 9 bezoekers