Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Bowo schreef:Ik kan me voorstellen dat je je enorm opgesloten voelt in de Hulsbeos. Wordt je been niet naar achteren gedrukt door de wrong? Zo ziet het er wel uit namelijk.
Wat betreft de wrongen van de Custom, dat ik denk ik vooral voorkeur. Als je been er prettig achter ligt en je niet het idee hebt dat je in een houding wordt gedwongen of juist helemaal geen steun hebt, dan is het waarschijnlijk prima.
Ik denk wel dat de wrong eigenlijk bedoeld is voor een langer been, maar als je er in goed in zit, lijkt dat me niet zo heel storend.
Bottles schreef:Ik heb het idee dat de verhoudingen van de hulsebos niet helemaal kloppen voor jou? Misschien een halve inchmaat te krap terwijl het zweetblad aan de lange kant is. Maar misschien heb ik het verkeerd hoor. Je been lijkt naar achteren gedrukt te worden, terwijl je wel opgesloten zit, krijg je geen rugpijn? Die wrong van de custom vind ik zelf lastig. Heb ook korte benen en dan zit de wrong volgens mij net op de verkeerde plek. Maar als het fijn rijdt en je houding is mooi, waarom niet dan?
Ik heb zelf trouwens een Sella (wel spring), maar denk dat je die wel fijn vindt. Diepe en lekker zachte zit en de verschillende modellen kun je natuurlijk testen!
DuoPenotti schreef:Ik heb geen tips
Maar wat een gaaf dier heb jij!!!
Sorry voor de offtopic, maar kon he ff niet laten
Lijsken schreef:Je zou, als qua vorm zweetbladen zowel dressuur als VZH niet helemaal past eens kunnen kijken naar een VSD type zadel. Dat zijn veelzijdigheidszadels meer richting dressuur, een soort tussenvorm dus.