Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
mrie schreef:Ik heb ook zo'n paard in de kudde, zucht.
Nu heb ik een wheatherbeeta masker wat helemaal strak om het hoofd zit met twee grote gazen ogen. Doordat het aansluit heeft de weidegenoot weinig grip. Meestal blijft hij wel zitten.
Daphneeeej schreef:Hier de lemieux armor shield de versie zonder oortjes. De pasvorm is heel fijn en er zit op verschillende plekken elastiek zodat het goed aangesloten om hoofd zit. Als je de goede maat kiest zit het mooi stevig om het hoofd. Bij mijn paard blijft die ondanks veel spelen perfect zitten.
Yenni schreef:Beau_Myrthe schreef:Ik heb denk ik alle maskers al gehad van Lemieux tot Weatherbeeta en alles wat er tussen in zit maar alleen Cashel (zonder oren) blijft zitten
Ook met een paard die veel speelt en alles af trekt?
Marrit13 schreef:Wij hebben ook een masker/halstertrekker in de groep, en sinds week of 3 heeft 1 van de pony’s deze op:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Vlieg ... egenmasker
Tot nu toe een groot succes. Hij kan nl geen grip krijgen op dit masker (vaak beginnen ze bij het klittenbandje ) Heeft nog geen 1x afgelegen.
Yenni schreef:Beau_Myrthe schreef:
Ik heb denk ik alle maskers al gehad van Lemieux tot Weatherbeeta en alles wat er tussen in zit maar alleen Cashel (zonder oren) blijft zitten
Ook met een paard die veel speelt en alles af trekt?