Fijne (western) sidepull gezocht

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stacey
Berichten: 79
Geregistreerd: 27-10-21

Fijne (western) sidepull gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 14:44

Hoi ik ben op zoek naar een sidepull en vroeg mij af of jullie misschien ervaringen willen delen.

Ik ben namelijk opzoek naar een sidepull met een brede en zacht onderlegde neusriem en zonder grote ijzeren ring op de kaak. En hij mag ook niet schuiven uiteraard. Het zou leuk zijn als die een beetje western is kwa stijl

Nu zag ik bij Kifrahorse een mooie voorbij komen, namelijk de Saga, alleen heeft deze geen kaakriem zou dit gaan schuiven?

Alvast bedankt!

Laurora

Berichten: 2685
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Fijne (western) sidepull gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:01

Zelf heb ik de barefoot contour physio met de shape it soft neusriem. het is een heerlijk fijn inwerkend hoofdstel, maar het heeft geen westernlook.
Eventueel kun je natuurlijk een bitloos western neus en frontriem er aan maken om alsnog een westernlook te creëren.

Kitty_

Berichten: 3048
Geregistreerd: 10-03-04

Re: Fijne (western) sidepull gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:40

Er is een nieuw model met kaakriem, ik pb je even de foto, die heb ik net vers van de pers binnen ;-)

hiphopje

Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:47

Ik heb de losse neusriem van FRA Lami gekocht en gewoon aan mijn westernhoofdstel bevestigd
Afbeelding

Stacey
Berichten: 79
Geregistreerd: 27-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 23:26

Laurora schreef:
Zelf heb ik de barefoot contour physio met de shape it soft neusriem. het is een heerlijk fijn inwerkend hoofdstel, maar het heeft geen westernlook.
Eventueel kun je natuurlijk een bitloos western neus en frontriem er aan maken om alsnog een westernlook te creëren.


Die ziet er mooi en zacht uit bedankt voor de tip!!


Kitty_ schreef:
Er is een nieuw model met kaakriem, ik pb je even de foto, die heb ik net vers van de pers binnen ;-)


Ga meteen kijken dankjewel! :D



hiphopje schreef:
Ik heb de losse neusriem van FRA Lami gekocht en gewoon aan mijn westernhoofdstel bevestigd
[ [url=m/yWS7vv.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nou ik heb heel toevallig precies hetzelfde hoofdstel, ziet er mooi uit, dankjewel voor de tip!

Sure_lee

Berichten: 10533
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 00:31

Kitty_ schreef:
Er is een nieuw model met kaakriem, ik pb je even de foto, die heb ik net vers van de pers binnen ;-)


Oh ik ben ook erg benieuwd!

evie2333
Berichten: 89
Geregistreerd: 01-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 09:37

Stacey schreef:
Hoi ik ben op zoek naar een sidepull en vroeg mij af of jullie misschien ervaringen willen delen.

Ik ben namelijk opzoek naar een sidepull met een brede en zacht onderlegde neusriem en zonder grote ijzeren ring op de kaak. En hij mag ook niet schuiven uiteraard. Het zou leuk zijn als die een beetje western is kwa stijl

Nu zag ik bij Kifrahorse een mooie voorbij komen, namelijk de Saga, alleen heeft deze geen kaakriem zou dit gaan schuiven?

Alvast bedankt!


ik gebruik degene van etp_products (te vinden op insta). Het is een simpele biothane sidepull neusriem die je aan je gewone hoofdstel bevestigt

Kitty_

Berichten: 3048
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:08


evie2333
Berichten: 89
Geregistreerd: 01-03-22

Re: Fijne (western) sidepull gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:05

ik heb er zelf ook een zonder kaakriem, blijft echt heel goed zitten. een kaakriem is niet erg belangrijk denk ik

Sure_lee

Berichten: 10533
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:59

Kitty_ schreef:


Wat mooi!

Ik heb al een hoop bitloze hoofdstellen zonder kaakriem geprobeerd maar vond het allemaal niks. Schoof allemaal aardig richting de ogen.
Heb nu een kaakgekruisd hoofdstel ipv sidepull. Dat ligt wel een stuk stabieler.

paddraigh
Berichten: 3699
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 10:32

Toevallig iemand ervaring met de nieuwe sidepuy van kifra met kaakriem en zonder?