Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Mijn haflinger draagt al enkele jaren een vliegendeken van Decathlon. Ding bevalt zo goed, mijn wpn-er heeft er ook eentje gekregen.
Prijs is makkelijk. Het proberen waard!
DuoPenotti schreef:https://www.agradi.nl/highlander-plus-b ... bo-wit.htm
deze als vliegendeken (is geen eczeemdeken)
deze is een eczeemdeken
https://www.agradi.nl/highlander-plus-b ... -white.htm
Deze passen mijn zeer brede tinkers.
Wel betreft stokmaat een grotere maar gepakt.
Die laatste had ik eerst, maar die van mij hebben geen eczeem, toen ik dus die vliegendeken tegen kwam ben ik die gaan kopen.
chayenne1998 schreef:Dees schreef:Mijn haflinger draagt al enkele jaren een vliegendeken van Decathlon. Ding bevalt zo goed, mijn wpn-er heeft er ook eentje gekregen.
Prijs is makkelijk. Het proberen waard!
Zijn deze vliegendekens ook goed te gebruiken voor onder het zadel? Ik ben er namelijk 1 nodig waarmee we op pad kunnen, niet voor in de weide.
tamary schreef:Breed en compact is ook vrij typisch voor quarters, kijk eens bij westerndekens.
BillyJ schreef:tamary schreef:Breed en compact is ook vrij typisch voor quarters, kijk eens bij westerndekens.
Hier een quarter, wij hebben nu de vliegen/exceemdeken van qhp.
Héél tevreden van! En ook redelijk vriendelijk qua budget.
Stevige deken en genoeg bescherming/aanpassingsmogelijkheden.
Lekker lange afneembare hals en heel handige buikflap. Zit ook een masker bij, maar deze gebruiken wij zelf niet.
Quarter hier heeft ondermaat 195 op. Eigenlijk dus ook best groot voor zijn formaat. Maar niet te lang dus![]()
[ [url=m/YvDH2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
chayenne1998 schreef:BillyJ schreef:Ze hebben ook uitrijdekens
Ooh super! Bedankt voor je berichtje
Nibbit schreef:Die met sluitingen bij de borst gaan altijd trekken bij een breed paard..
chayenne1998 schreef:Nibbit schreef:Die met sluitingen bij de borst gaan altijd trekken bij een breed paard..
Jah dat gevoel had ik bij mijn vorige deken ook. Ik had toen een zweetdeken in maat 195, als hij stilstond zat het goed, maar zodra hij ging lopen zag het er heel ongemakkelijk uit. Dat vind ik bij een maat 205 dan weer een stuk beter. Alleen is het nu een raar gezicht, omdat de deken zo lang is.
Dees schreef:Ik heb een breed paard, Nibbiten die sluitingen zouden nog zeker 20cm breder gezet kunnen worden.
Heb gewoon ook de juiste rugmaat gekocht. Die van Busse valt gewoon goed.
Mijn haf past in een Amigo als een rollade in touwtjes.