Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bottles schreef:Bedankt allemaal! Is prestige met boommaat 36 leverbaar? Dan houd ik dat in gedachten. Zit dan natuurlijk wel met behoorlijke levertijden. Dus vandaar dat ik me afvroeg of er al standaard opties zijn die ergens leverbaar zijn.. ik wil liever niet nog 3 maanden wachten met rijden.
Kieffer heb ik slechte ervaringen mee en Massimo spreekt me echt niet aan.
Kent en masters zou kunnen, maar dan wel de cob of low profile, en ook die zijn moeilijk leverbaar helaas. En de springzadels zijn er alleen voor hoge of medium schoft, niet voor lage schoft.
Wintec zou voor nu voor tijdelijk prima zijn, maar dan kom je uit op de Wide variant. En die is er niet in springversie. En de veelzijdigheid wide is erg dressuurgericht. Zelfde geldt voor bates helaas.
Bottles schreef:Ja dat klopt helaas.. Mijn vriend heeft ook 3 maanden op zijn nieuwe zadel gewacht en dan had hij nog mazzel. Alleen hij had wel een zadel waarmee hij in die tijd kon rijden en dat heb ik nu niet. Dus vandaar dat ik ook nu naar opties zoek die direct leverbaar zijn zodat ik tijdelijk iets heb om mee te rijden.
DuoPenotti schreef:Alle Kieffer zadels kunnen naar maat 36.
rina schreef:DuoPenotti schreef:Alle Kieffer zadels kunnen naar maat 36.
Kleine corectie NIET alle Kieffer zadels kunnen naar 36. Het ligt echt aan de leeftijd van het zadel. De echt oudere, te herkennen aan geen nummer hebben op de stijgbeugelhaak, kunnen niet verder dan 34.
Het nummer op de haak is het bouwjaar van het zadel.
Ik heb zelf een Deuber Maxima jump. Die is traploos verstelbaar en kan behoorlijk breed gezet worden. Die had ik op een eetkamertafelmodel Paint liggen. Die had ook zeker maat 36 als niet breder.