Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lunaO schreef:Avalanche: Ja hoor daar heb je zeker een goed punt. Alleen is het probleem vooral bij het springen. Na een aantal lessen zijn we dressuurmatig wel al een pak voorruit gegaan. Ik zeg niet dat alles al perfect gaat maar als we gewoon dressuur rijden heb ik wel een paard dat al mooi plooit.
We zijn bezig met schouderbinnen en buitenwaards, verzamelen, volte verkleinen en vergroten. Deze oefeningen beginnen te lukken en begint ze ook losser te worden.
Echter bij het springen lijkt ze alles te vergeten wat we geleerd hebben. We springen ook niet hoog of alleen parcours. We doen technische oefeningen zoals lijntjes, een klein kruisje op de volte, cavaletti op de volte,...
Het is ook helemaal niet de bedoeling om te snel te willen gaan. Ik hoef ook zeker geen 1m20 te springen of elke dag parcours te rijden. Daarom dat we nu voorlopig bij de lage technische oefeningen blijven om communicatie en techniek te verbeteren.
lunaO schreef:Ik heb ook al is rondgekeken voor een andere bitfitter. Alleen is het zo zonde van het geld. Ik heb de vorige keer 125 euro betaalt om dan amper uitleg te krijgen en helemaal geen goede service.
Gebruikers op dit forum: Equiflor en 8 bezoekers