foto s en ervaringen van jullie acavallo beugels

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lnvdh

foto s en ervaringen van jullie acavallo beugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 09:50

Na een lange zoektocht denk ik dat ik voor de acavallo veiligheidsbeugel ga echter bij het uitkiezen van de kleur zie ik 5x dezelfde kleurnaam komen op diverse sites maar overal zien ze er dan anders uit qua kleur. Ik heb een heel donkerbruin zadel ( tegen zwart aan) en dacht aan de bruine variant maar nu twijfel ik of ze niet te licht zijn. De rosé kleur of brons leek me ook leuk maar op de ene site zijn ze echt rosé en goudkleurig op de andere site veel donkerder
Zijn er mensen die deze kleur hebben en een foto ervan hebben?

Hoe bevallen de beugels jullie en een belangrijke vraag voor mij aangezien ik regelmatig naar strand ga of in de winter in een natte bak rijd; werkt het scharnier nog naar behoren als er vuiligheid inkomt??

Ik heb net een nieuw zadel en reed jaren met goedkope composiet beugels en wil nu knappe beugels en liefst veiligheidsbeugels. Ik Lees dat t bredere voetbed als prettig ervaren worden

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020

Kitty_

Re: foto s en ervaringen van jullie acavallo beugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:15

Brons is lichtbruin en brown is donkerbruin. Heb zelf de kleur brown aan mijn zadel hangen, die kleur zal het beste bij jouw zadel passen als ik je verhaal zo lees.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:22

Dit is de rose gouden:

Ik vind het brede voetbed fijn en door de gaten valt het meeste zand erdoorheen. Het mechanisme heb ik zelf nog niet kunnen testen (gelukkig)

Afbeelding

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 22:50

Selina schreef:
Dit is de rose gouden:

Ik vind het brede voetbed fijn en door de gaten valt het meeste zand erdoorheen. Het mechanisme heb ik zelf nog niet kunnen testen (gelukkig)

[ [url=m/SDDoQU.png]Afbeelding[/url] ]

bedankt voor je foto, ze zijn dus lichter dan ik dacht. ze neigen echt naar rose kleur..

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 22:50

Kitty_ schreef:
Brons is lichtbruin en brown is donkerbruin. Heb zelf de kleur brown aan mijn zadel hangen, die kleur zal het beste bij jouw zadel passen als ik je verhaal zo lees.

heb je hier een foto van?? Ik denk dat ik zwart en bruin bestel en dan een ervan terug ga sturen.. glimt het bruin wel iets of is het mat van kleur?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 23:06

Ik heb ze nu ook bijna 2 jaar inmiddels. Ik meen in de kleur titanium. Ik vind ze super fijn! Het brede voetbed is comfortabel en ze blijven gewoon mooi. Heb ze wel in een beschermhoesje hangen aan mn zadel tegen beschadigingen. Ik rij op jonge paarden en wil dan mn nek niet breken omdat ik in een beugel blijf hangen. Dus buiten het esthetische plaatje geeft het mij een groot gevoel van veiligheid.
Mbt het scharnier en viezigheid: het is gemakkelijk schoonmaken. Ik doe dat amper maar ga er ook niet echt in de modder mee rijden. Zeker met zout water zou ik er gewoon ff een doekje over heen halen.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 23:12

Ik heb de Brown! Heerlijke beugels wil echt niet anders weer. Met een jong paard ook erg fijn. Ze zijn echt mooi donker maar wel duidelijk zichtbaar dat het bruin is. Passen goed bij m’n bruine micklem hoofdstel en wintec zadel
Afbeelding
Afbeelding

Voor duidelijkere foto’s doe me even een pb dan ga ik zoeken O:)

Enjoy the little things in live, because one day you will look back and than you realize they were the big things

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 23:17

TurboDi schreef:
Ik heb de Brown! Heerlijke beugels wil echt niet anders weer. Met een jong paard ook erg fijn. Ze zijn echt mooi donker maar wel duidelijk zichtbaar dat het bruin is. Passen goed bij m’n bruine micklem hoofdstel en wintec zadel
[ [url=m/gvGNH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m0R6nG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor duidelijkere foto’s doe me even een pb dan ga ik zoeken O:)
ik stuur je een pb

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie