Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurora schreef:Zelf heb ik de barefoot contour physio met de shape it soft neusriem. het is een heerlijk fijn inwerkend hoofdstel, maar het heeft geen westernlook.
Eventueel kun je natuurlijk een bitloos western neus en frontriem er aan maken om alsnog een westernlook te creëren.
Kitty_ schreef:Er is een nieuw model met kaakriem, ik pb je even de foto, die heb ik net vers van de pers binnen
hiphopje schreef:Ik heb de losse neusriem van FRA Lami gekocht en gewoon aan mijn westernhoofdstel bevestigd
[ [url=m/yWS7vv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stacey schreef:Hoi ik ben op zoek naar een sidepull en vroeg mij af of jullie misschien ervaringen willen delen.
Ik ben namelijk opzoek naar een sidepull met een brede en zacht onderlegde neusriem en zonder grote ijzeren ring op de kaak. En hij mag ook niet schuiven uiteraard. Het zou leuk zijn als die een beetje western is kwa stijl
Nu zag ik bij Kifrahorse een mooie voorbij komen, namelijk de Saga, alleen heeft deze geen kaakriem zou dit gaan schuiven?
Alvast bedankt!
Sure_lee schreef:Kitty_ schreef:Er is een nieuw model met kaakriem, ik pb je even de foto, die heb ik net vers van de pers binnen
Oh ik ben ook erg benieuwd!
Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Facebook, Googlebot, roooosje en 10 bezoekers