Reclame op paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Reclame op paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:42

Omdat ik met mijn paarden een bedrijf heb en regelmatig aangesproken wordt, lijkt het me fijn om reclame te hebben op mijn paarden :D .
Ik wandel met ze en doe dat dan “beroepsmatig”. Ik ben van plan rugzakken voor ze aan te schaffen en dan eventueel daar iets op te bedrukken. Maar aangezien die nogal prijzig zijn ben ik op zoek naar een alternatief.

Iemand creatief met goede ideeën?
Mocht er iemand nog een rugzak in de aanbieding hebben sta ik daar ook voor open.

goldyc

Re: Reclame op paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:56

Waarom laat e geen logo oid op hun dekje drukken?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:10

Er zijn genoeg hobbyisten te vinden die wat kunnen bedrukken. Als je in de buurt van Utrecht woont zou ik t ook voor je kunnen doen (alleen bedrukken niet borduren)

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:47

Sjabloon en een spuitbus. Wit voor een donker paard en zwart voor een schimmel. Fluoriserende verf kan op alle paarden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:50

goldyc schreef:
Waarom laat e geen logo oid op hun dekje drukken?

Ze hebben geen dekje op.. Zoiets zou kunnen en dan met een dekensingel oid.

Thirza schreef:
Er zijn genoeg hobbyisten te vinden die wat kunnen bedrukken. Als je in de buurt van Utrecht woont zou ik t ook voor je kunnen doen (alleen bedrukken niet borduren)

Thnks, het gaat mij er nu vooral om wát ik dan kan laten bedrukken :+ . Zoals hierboven beschreven een dekje kan, maar wellicht heeft iemand creatievere alternatieven ;).

Rex_Rolfo schreef:
Sjabloon en een spuitbusje verf. Wit voor een donker paard en zwart voor een schimmel. Fluoriserende verf kan op alle paarden :D

Haha opzich een leuk idee :D . Zouden lettertjes goed zichtbar blijven? Dan neem ik wel watervaste want dan hoeft het niet elke keer :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:51

Een T shirt/trui/bodywarmer voor jezelf?

Op het paard is het lastig buiten een dekje...

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:08

Heb je een foto van hoe je op pad gaat? Dat geeft een beter beeld van wat je allemaal bij je hebt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:16

Veiligheidshesje met reclame, zweetdeken, dekje, rugzak zoiets?

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:16

Op een veiligheids hesje of jas.Sla je twee vliegen in één klap .
Of een vlag ?

Plausibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:53

Laat visitekaartjes maken en neem die mee in zoon houdertje voor in je broekzak. Trui of jas met logo en kunnen de paarden niet een deken of iets op met het logo?

Je kunt dat redelijk goedkoop doen door een sjabloon te laten maken bij een reclamebedrijf die etsen je logo tot een los sjabloon wat jij vervolgens op iets gewenst stuk textiel kan laten persen.

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 20:02

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 20-03-23 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 20:41

RBR schreef:
Hoe handig ben je met een tondeuse, of ken je misschien iemand die daar goed mee overweg kan? Kun je misschien je gewenste logo en/of reclameteksten in hun vacht laten scheren? :D

Ik heb ooit voor stalgenootjes wegwerp-sjablonen gemaakt om zo silhouetten in de vacht te scheren, werkte ideaal :D Het werkt alleen minder als je veel kleine details hebt, zoals vaak bij woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:51

Plausibel schreef:
Laat visitekaartjes maken en neem die mee in zoon houdertje voor in je broekzak. Trui of jas met logo en kunnen de paarden niet een deken of iets op met het logo?

Visitekaartjes heb ik idd altijd bij me. Mijn jas met logo en tel nummer had ik vandaag niet aan. Vandaar dat ik echt iets zoek voor op de paarden, liefst iets opvallends/origineels.
Ik wacht nog even af, dat met die spuitbussen heeft me wel op ideeën gebracht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:52

Bowo schreef:
Heb je een foto van hoe je op pad gaat? Dat geeft een beter beeld van wat je allemaal bij je hebt

We gaan gewoon “kaal” op pad met alleen een halster.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:54

Wandel je met een halster? Misschien kan je deze laten bedrukken?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:58

je kunt een soort sjerp maken voor om hun nek en die laten bedrukken/sublimeren/borduren. of idd die bedrukte dekensingel. of een halster bedrukt met je bedrijfsnaam

halterscoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:30

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:36

Logo uitfrezen uit hoeven?

(Ja dat kan, nee, denk niet dat het echt praktisch is, maar voor een enkele keer als reclame kan het lollig zijn)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:36

Staartkoker met logo?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:37

Een stuk stof (formaat boekenlegger ongeveer) en dat invlechten in een vlechtje vlak bij de schoft.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:37

Wat ik zelf heb gehad of allemaal bedrukt zie om mij heen:

Ruiter:
Kleding (van jas tot rijbroek, van handschoen tot pet :+ ), hesjes, auto, veewagen, poets/laarzen tassen, groom tassen, vlaggen.

Paarden: alle soorten dekjes/dekens, halsters met logo op neusdeel, borsttuig/sherp, reflectie vest of lampjes in het logo. Staartkoker, hoefijzers etc.

Er zijn best veel bedrijven die het drukken/maken, maar het logo in de computer zetten is vaak het duurste.
Het drukken/maken daarna valt altijd heel erg mee.
Ik heb een aantal hele goede, maar die zitten echt in het westen rondom Den Haag.

Soms heb je ook particulieren die het doen die je kan vinden via MP of facebook.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:38

Een sleeve zoals die ook wel bij hondenriemen gebruikt worden, aan je halstertouw?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:40

c_alsemgeest schreef:
Wat ik zelf heb gehad of allemaal bedrukt zie om mij heen:

Ruiter:
Kleding (van jas tot rijbroek, van handschoen tot pet :+ ), hesjes, auto, veewagen, poets/laarzen tassen, groom tassen, vlaggen.

Paarden: alle soorten dekjes/dekens, halsters met logo op neusdeel, borsttuig/sherp, reflectie vest of lampjes in het logo. Staartkoker, hoefijzers etc.

Er zijn best veel bedrijven die het drukken/maken, maar het logo in de computer zetten is vaak het duurste.
Het drukken/maken daarna valt altijd heel erg mee.
Ik heb een aantal hele goede, maar die zitten echt in het westen rondom Den Haag.

Soms heb je ook particulieren die het doen die je kan vinden via MP of facebook.

Volgens mij doet Pjer hier op het forum tegenwoordig ook stof.

(Lasergravin.nl)

(Voorheen hout em metaal vooral, met laser.)

Die heeft zelf ook paard, en is creatief. Wellicht heeft zij nog briljante opties :j

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:22

:-) Dank je wel Femke voor de reclame

Ik kan textiel bedrukken met folies en via sublimatie. En ik heb ook een lasersnijmachine om bijvoorbeeld aluminium plaatjes te graveren (geen glimmend blanco metaal, maar wel die met kleurtjes)

Als je alleen met een halster wandelt met de paarden dan zou ik het meer zoeken in reclame op jouw kleding of rugtas of op het halster. Alle andere dingen op het paard zijn dan weer extra en misschien niet handig.

Maar er is wel heel veel mogelijk, zoals bedrukking op teugels, lint (voor in de manen of staart), dekensingels (eventueel met iets daaraan) , of zelfs een bedrukking op een fleece deken oid.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:27

Ik zou zelf een (reflecterende) stapmolendeken laten bedrukken denk ik. Pak je een puntje veiligheid mee en je hebt genoeg ruimte voor leesbare tekst :Y)