Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daan13 schreef:Volgens mij zijn daar wel meer topics over geweest... ( Zoekfunctie zal het vast wel weten)
Zou eventueel een halsband die ze voor de koeien gebruiken ook een optie zijn?
Autumnn schreef:prugelpiet schreef:Daar even op toegevoegd: hij zit wel altijd scheef. Echt altijd. Ik kan hem 100x recht trekken maar hij gaat echt heel snel weer scheef zitten.
Oh dat ligt dus niet aan mij
Essiie schreef:Ik ben sindskort naar een andere stal verhuisd en hier moeten de paarden een halster om in de wei. Echter uit ervaring weet ik dat mijn paard in de zomer erg gevoelig is(snel kaal). Nu zag ik vandaag de eerste plekjes al op de neus en ik begin me al zorgen te maken hoe het moet als het straks zomer is... ik wil natuurlijk niet dat haar hoofd straks kaal is en nog erger dat het wondjes worden.
Nu heb ik op internet gekeken voor een goed halster, maar ik kom er zoveel tegen.. De meeste halsters zijn rond de €20/€30 en dat is geen probleem als ik zeker weet dat hij goed is maar ik kan er natuurlijk niet meerdere kopen om te proberen.
Daarom de vraag aan jullie.. meer mensen met dit probleem en welk halster raden jullie aan?
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ElinaSK en 8 bezoekers