Welke frontriem heb jij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Welke frontriem heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 11:17

Ik zocht om een topic voor inspiratie maar ik kwam hierin geen topic tegen. Ik ben zelf totaal niet van de bling en glimmende dingen voor mijzelf, maar frontriemen word ik altijd blij van.. :D En ik ben vast niet de enige! Ik bestel zelf eigenlijk altijd bij hetzelfde adres en vind vooral de 3 mm / 6mm / 3 mm erg gaaf.

De eerste samengestelde frontriem die ik jaren geleden heb gekocht (3 mm grijs en 6 mm rosé goud)
Afbeelding

Daarna wilde ik heel graag iets met olijfgroen maar kon deze nergens vinden. Na een berichtje aan de webshop had ze toevallig nog enkele liggen en werd deze bestelling speciaal voor mij gemaakt. :D (3 mm crystal, 6 mm crystal, rosé goud en olijfgroen).

Afbeelding

De laatste is voor mijn rondgenaaide hoofdstel maar omdat ik daar niet meer mee rijd wilde ik ook een nieuwe voor mijn Waldhausen hoofdstel. Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst met 3 mm crystal en 6 mm topaz, rosé goud en voilet <3 Voor mijn doen een gedurfde combinatie maar ik ben erg benieuwd!

Wie is nog meer zo gek op frontriemen en heeft hier ook foto's van? :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:25

Ik ben gek op frontriemen, maar wil de steentjes in het leer. De meeste zelfgemaakte zijn dat niet en het is dus vrij lastig om wat te vinden :+ helemaal nu met bruin tuig.

Vorige paard met zwart tuig had ik een otto schumacher zwarte frontriem, zwarte steentjes met zilveren kastjes. Ongeveer deze:
https://www.dehertoghe-lydia.be/images/ ... 83743.webp

Met bruine tuig heb ik deze.
https://bridle2fit.com/nl/wp-content/up ... scaled.jpg

Afbeelding

Subtiel, want ik houd niet van heel extreme bling enzo. Ik heb ook geen lak of andere opvallende dingen. Alleen frontriem en eigen cap.
Thuis heb ik nog wat andere liggen van vroeger. Mijn moeder houdt van goud, ik absoluut niet. Dus we hebben ook een gouden frontriem, zowel zwart leer als bruin. :+ die staan alleen niet bij huidige paard, te smal en elegant ivm haar hoofd. Pony met heel chique hoofd had ook een veel fijnere frontriem

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:34

Ouderwetse studs, wit onderlegd

Afbeelding

Afbeelding
maar dan wit onderlegd.

Selina

Re: Welke frontriem heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:10

Oeh, waar bestel jij je frontriemen? Ik wil graag een rosé gouden frontriem want dan matcht mooi bij m'n beugels en cap O:)

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:17

Ik heb de mix&match pro starlight van claridge house. super mooi (beetje kitsch) lijkt een beetje op een tiara, met druppelvormige steentjes die aan de frontriem hangen. ik kan de link niet plaatsen maar als je bij kramer.nl op deze frontriem zoekt, krijg je hem. super mooi ding

Deempjexxx

Afbeelding

Ik heb een frontriem van sddesign, het hoofdstel trouwens ook.
Is makkelijk te bevestigen door het klittenband en ik vind het mooi dat het een hangende frontriem is.
Plus ik heb altijd neutrale kleurtjes, dit past gewoon overal bij :o

Skessa_

Verschillende, maar dit is mijn favoriete!

Afbeelding

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 12:29

Wat leuk om de vele verschillende smaken te zien :D

Selina schreef:
Oeh, waar bestel jij je frontriemen? Ik wil graag een rosé gouden frontriem want dan matcht mooi bij m'n beugels en cap O:)

Ik bestel altijd bij Equibling, echt een topadres! Als ik een vraag heb krijg ik meestal binnen enkele minuten antwoord en echt alles is mogelijk. Ik heb toen ik mijn reservesteentjes kwijt was kosteloos nieuwe opgestuurd gekregen.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:40

Ik heb er 2 van Judi :o

Afbeelding

Afbeelding

Beide zijn de steentje crystal ab met zilver en zwart lakleer. En de bovenste heeft nog swarovski rocks zwart.

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:55

Mooie bling frontriemen allemaal!

Ik heb er nu eentje van KristalHippique. Ik vind hem prachtig, mijn merrie denkt daar duidelijk anders over :+
Afbeelding

En ik heb er een van Montar en van Siems frontriemen :)
Afbeelding

Afbeelding

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:06

Ik heb Magic tack frontriemen. Kan je heel makkelijk wisselen. Lussen blijven om je hoofdstel zitten en de bling klik je erin vast. Als ik ga rijden pak ik de frontriem die bij m'n dekje past :)

Heb er nu 7, moet nog even een keer een goede overzichtsfoto maken.

Afbeelding

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:33

Leuk! Ik vind bling bling niet super maar voor een frontriem kan het me niet te gek. Vind dat echt mooi als daar iets wat bling op zit! Deze heb ik met een workshop gemaakt helemaal naar eigen wens!Afbeelding

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:49

Leuk topic! Ik heb vandaag een nieuwe binnen gekregen voor mijn bruine s&t hoofdstel. Grote crystals in prosecco (PS of Sweden).
Afbeelding

Ik heb hetzelfde hoofdstel ook in zwart en dan trensmodel, daar zit dezelfde frontriem aan maar dan in kleurloze crystals <3

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 14:39

Hier een zelf geverfde glitter frontriem.
En een blauwe led frontriem, maar die doe ik om de frontriem heen als ik in het donker rijd. Die is er dus niet voor de mooi, maar wel voor de functie. En hij werkt heel goed. :D

Afbeelding

Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 18:10

Tomorrow schreef:
Ik heb er 2 van Judi :o

[ [url=m/vKejAv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0NTouC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beide zijn de steentje crystal ab met zilver en zwart lakleer. En de bovenste heeft nog swarovski rocks zwart.

Ik heb de bovenste in trensmodel. Super blij mee, staat prachtig op een zwart paard.

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 18:18

Afbeelding

Rosegold bij bling your horse vandaan

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 18:25

Ik ben niet zo heel erg van de bling. Een beetje is OK, maar niet te veel. Voor mijn pony had ik heel lang een met blauwe steentjes in zwart leer
Afbeelding

In 2018 of 2019 eentje bij Kramer besteld, is echt m'n favoriete. Toen ik overging van een zwart naar een bruin hoofdstel gebruikte ik hem nog steeds haha

Afbeelding

Afbeelding

Nu voor mijn nieuwe paard zit zo'n split wave met zilveren steentjes aan het hoofdstel die ik overnam. Wil tzt wel een nieuwe halen, liefst weer een met steentjes in het leer.
Afbeelding

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 18:44

Oeh dat olijfgroen en rosé is wel chique <3

Ik heb een 'diamond drop' frontriem in zwart, van @stirnriemenshop op instagram (zijn er van meerdere merken, maar vond deze een mooie uitvoering en toch betaalbaar).
Afbeelding

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 18:54

Aan mij heb je niet echt iets denk ik aangezien ik geen frontriem heb maar oortjes maar goed.Afbeelding
Afbeelding

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 19:29

Ik heb verschillende, maar uiteindelijk vind ik de simpele zwarte het mooist. :=

Afbeelding
Deze regenboog bling, maar die prikt in zijn voorhoofd, ik had eigenlijk een andere vorm moeten kiezen.

Afbeelding
De simpele rechte zonder poespas.

Ik heb er ook nog één met een simpele bling erin, die heeft een lichte wave vorm, die hangt op zijn bitloze hoofdstel, heb ik zo snel geen foto van. En een rechte met paarse bling, maar die past niet mooi bij mijn dekjes etc. :o

FernandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 19:39

Ik heb deze van rs.equiblings <3 Nog steeds erg blij mee!

Afbeelding

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 20:02

Hier groot fan van simpele studs, met en zonder onderlegd in bruin met zilver en zwart met zilver. En een diepe wave met bling, die hoeveelheid bling kan ik net aan lijden :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 20:46

Ik hou ook van de simpele met studs/viekantjes en heb daar dan ook meerdere van in zilver en goud

Welk merk zijn die van jou vientje

Daarnaast heb ik 3 van dyon 1 met geheel steentjes en 2 met de steentjes en het kale stuk in het midden. Die staan ook sjiek maar zijn breder dan heb ik liever die met de studs die zijn fijner/smaller

Net de studs
Afbeelding
Afbeelding

Met de steentjes en midden leer.
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 20:56

*Dubbelpost
Laatst bijgewerkt door moniek21 op 03-11-21 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 20:57

Wauw er komen hele mooie voorbij .. die van magictack lijken me heel handig :j