Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weslyjune schreef:Er is een buiksingel van mijn dure regendeken gerukt, die zou ik zeker willen laten repareren.
Ik wil er dan weer niet >20 km voor rijden en ik wil hem ook niet op de post doen.
Avalanche schreef:Och jeetje..... Ik koop dure dekjes dus 20 zou fijn zijn denk ik. Maar ook reparaties aan peeskappen zou ik blij van worden.
Gerardyolo schreef:Dankjewel voor je input!
Zou ik mogen vragen waarom jij liever voor nieuw gaat dan dat je iets zou laten herstellen?
Bidoof schreef:Gerardyolo schreef:Ik heb op dit moment geen industriële naaimachine, *knip*
Ben jij van plan om al die herstelwerken die je noemt met de hand te gaan stikken?
Bernoe schreef:persoonlijk zou ik daar geen behoefte aan hebben. als mijn dekjes weggaan is het meestal omdat ze echt op zijn. En de dekenwasservice hier die kan gelukkig wel prima repareren.
Ik vind het wel een goed idee in het kader van niet zomaar dingen weggooien die nog gerepareerd kunnen worden!
Wel vraag ik me af als jij zulke prijzen wil hanteren, en met de hand wil repareren, wat je nog overhoud onder de streep. Ik denk bijna niks namelijk. Dus ik zou misschien eerst eens proberen hoe lang je met verschillende dingen bezig bent. En dan moet je ook rekenen dat je materialen nodig hebt, en ook de tijd die je nodig hebt voor de materialen kopen, communicatie met de klant en het eventueel verzenden of thuis zijn bij afhalen....