PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:33

Pff hele tijd lopen twijfelen om te bestellen bij ES, hebben ze de korting verlaagd. ;(

MissJG

Berichten: 386
Geregistreerd: 28-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:34

Vind glitter dekjes prachtig. <3
Maar zie nu al enge ribbels op de foto’s. Ben dus bang dat ze snel kapot gaan..

Oretha

Berichten: 3428
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:42

Ania schreef:
Pff hele tijd lopen twijfelen om te bestellen bij ES, hebben ze de korting verlaagd. ;(


Moet je even bij hypostore kijken. Daar hebben ze ook korting op ES en wel met 40 of 50% nog

Ik wilde de bucas rexuptex 300 gram bestellen voor 258, hele tijd lopen twijfelen nou m'n maat weg -O-

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:47

Balem Oretha, niet ergens anders nog te vinden met korting?

Ik kwam net een mooi alternatief voor de kerstglimmers tegen, wel alleen in t zwart volgens mij. Maar vind m wel gaaf, en vrijdag met 15% korting.
Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 13:48

MissJG schreef:
Vind glitter dekjes prachtig. <3
Maar zie nu al enge ribbels op de foto’s. Ben dus bang dat ze snel kapot gaan..


Waar zie je de ribbels?

Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:17

Oretha schreef:
Ania schreef:
Pff hele tijd lopen twijfelen om te bestellen bij ES, hebben ze de korting verlaagd. ;(


Moet je even bij hypostore kijken. Daar hebben ze ook korting op ES en wel met 40 of 50% nog

Ik wilde de bucas rexuptex 300 gram bestellen voor 258, hele tijd lopen twijfelen nou m'n maat weg -O-


Waar had je die gezien?

MyWishMax

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:34

Als mijn zadel goed ligt blijft elk dekje liggen. Als paard toch weer verandert is zijn en bepaalde dekjes die eerst gaan schuiven en dus teken zijn dan ik de zadelmaker moet bellen :+ Lussen maken bij mij niks uit, hooguit die bij de singel zodat ze niet helemaal verdwijnen.

Ik knip die bovenste overal vanaf :') Kan ze toch nergens vast maken.

Flubberboot

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:08

MyWishMax schreef:
Als mijn zadel goed ligt blijft elk dekje liggen. Als paard toch weer verandert is zijn en bepaalde dekjes die eerst gaan schuiven en dus teken zijn dan ik de zadelmaker moet bellen :+ Lussen maken bij mij niks uit, hooguit die bij de singel zodat ze niet helemaal verdwijnen.

Ik knip die bovenste overal vanaf :') Kan ze toch nergens vast maken.

Zelfde hier. Al denk ik wel dat ik ze vas kan maken maar ik wil ze niet vast hebben, zie het nut er niet van in. Dekjes schuiven totaal niet en als ze schuiven, moet ik de zadelmaker weer even bellen voor een afspraak.
Nu scheelt het dat ik enorm fan ben van de PS dekjes en de meesten hebben die lussen niet

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 15:35

maessie schreef:
Balem Oretha, niet ergens anders nog te vinden met korting?

Ik kwam net een mooi alternatief voor de kerstglimmers tegen, wel alleen in t zwart volgens mij. Maar vind m wel gaaf, en vrijdag met 15% korting.
[ [url=m/2Vv8Gd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja, dat is wel een mooi dekje, een stadgenoot heeft hem. Hij glittert heel mooi en is niet zo hard. Tot nu toe blijft hij ook goed volgens mij, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Maar hij is er inderdaad alleen in zwart. Horse Boutique heeft hem ook, misschien krijgen zij meer korting dan 15%. Zij doen volgens mij vanaf donderdag, maar de code BLACK2022 moet het als het goed is nu ook doen voor 25% korting.

Samantha_

Berichten: 10808
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:22

Mijn forestgreen is net binnen! Beetje donker om een foto te maken, maar vind m prachtig. Coltrui erbij is ook mooi.

Flubberboot

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:32

Ik heb toch besloten een setje wat ik in mijn winkelwagentje had, niet te gaan halen. Setje staat goed op 1 van de 3 paarden die ik amper rijdt, is zonde vind ik. Nu heb ik alleen geen idee welk setje ik dan graag zou willen... Vind zo alleen die limited edition leuk en dan de groene, alleen ik heb al zo veel groen :')

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:38

Haha dat zoveel groen is zo herkenbaar en ik hou normaal niet eens echt van groen :+ Maar heb nu 3 tinten groen in bezit dus wil geen groen meer hahaha

Flubberboot

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:41

Ik ben normaal juist meer van het blauw :') Alleen op een of andere manier beland altijd groen bij mij op de deurmat _O-

Twijfel ook mijn ombre's weg te doen omdat ik ze toch niet pak... Al rijd ik op het moment helemaal niet veel/totaal niet ivm hoefzweer paard en tentamens, dus ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen...

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:47

Flubberboot schreef:
Ik ben normaal juist meer van het blauw :') Alleen op een of andere manier beland altijd groen bij mij op de deurmat _O-

Twijfel ook mijn ombre's weg te doen omdat ik ze toch niet pak... Al rijd ik op het moment helemaal niet veel/totaal niet ivm hoefzweer paard en tentamens, dus ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen...


Als ze niet in de weg liggen zou je nog even kunnen wachten of je ze straks wel meer pakt. Ik moet zeggen dat ik mijn Ombre ook niet zo veel pak,vooral nu niet meer. Ik rijd er liever buiten mee, dan glimt hij mooier dan binnen vind ik.

Flubberboot

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:57

Ik kan alleen maar buitenrijden in onze bak, we hebben helaas niet de luxe van een binnenbak. Maar ook van de zomer heb ik ze eigenlijk niet gepakt. Alleen de corduroys en dark mauve....

Vind het wel een beetje zuur dat PS geen echt leuke dekjes heeft uitgebracht... Mag ik eindelijk weer wat kopen van mezelf, is er maar 1 collectie die ik echt leuk vind :') Geeneens een collectie die overal verkrijgbaar is... Bespaart anderzijds wel geld zo!

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:09

Ik heb nog een Sky blue en Moonrock over voor de liefhebber. Helaas te groot onder mijn zadel, maat Full.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 22-11-22 19:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:20

Zijn die dekjes zoveel groter geworden? Onder mijn 17 inch zadel gebruik ik altijd full, maar heb niet de nieuwste collectie.

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:27

Ik vind ze ook echt gigantisch. Heb twee 17,5” zadels. De ene heeft lange zweetbaden dus dan is het wel echt top, maar de andere is een wat kleiner zadel. Daar zou een maatje kleiner wel onder passen.. Het is dat dat zadel op een paard van bijna 1.80 ligt, want op een klein paard zou het er echt niet uitzien

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:44

DiscoDipp schreef:
Ik heb nog een Sky blue en Moonrock over voor de liefhebber. Helaas te groot onder mijn zadel, maat Full.

[ [url=m/3GmaHx.jpg]Afbeelding[/url] ]




Ze zijn al weg! :D

Ik vind ze echt giga..

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:56

Ik vind ze ook heel erg groot.
Het past ook echt net aan met mijn singel, die kan niet meer strakker zonder met de dekjes in de knoei te komen.
Maar mijn paard is nog smal en schraal, dus ze groeit er vast nog wel in. :)

Dit is een gemiddeld 17.5 inch zadel.
Afbeelding

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:12

_Lorette_ schreef:
O echt? Dat is balen! Jij hebt liever wel singellussen?

Is er iemand die een PS dark berry plait heeft besteld bij The Horselet en er nu vanaf wil voor een oké prijs? :)


Was dat op mijn bericht? :=
Niet perse maar bij mij schuiven ze omlaag en wat naar achter, maar omdat ps een hoge schoft heeft drukt of trekt ie niet, dat had ie anders wel gedaan. Heb het ook niet met alle dekjes hoor, kan eraan liggen hoe de stof op het dekje is gezet zegmaar, ene kant op is gladder als de andere kant op. Jaa geen idee hoe ik dat moet uitleggen..
Ik gebruik de singellussen anders ook nooit bij es en andere merken, die hangen altijd gewoon los

Zie nu dat bij sommige het kan liggen aan of het zadel wel of niet past maar die is pas nagekeken (doe ik eigenlijk elk half jaar), dus daar zou het niet aan mogen liggen. Faros is extreem duidelijk met of het zadel wel of niet lekker ligt, hij staat niet vast omdat ie dan in paniek raakt (iets gebeurd voordat ik hem kocht al), als het zadel niet past en ik kom aanlopen ermee, draait ie om en rent letterlijk weg :')
Laatst bijgewerkt door anoukwendy op 22-11-22 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Berichten: 10808
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:15

Ja ik vind ze ook groter dan de ‘oude’
Mijn zadel is 17,25.Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:17

Bij Equi Divino een wit dekje van Mrs Ros besteld. Keek er voor Ps maar die vond ik te duur. Heel blij mee voor €41 euro!!!
Mooie glans en blauwe bies.

Afbeelding

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:47

asjemenou schreef:
Ik vind ze ook heel erg groot.
Het past ook echt net aan met mijn singel, die kan niet meer strakker zonder met de dekjes in de knoei te komen.
Maar mijn paard is nog smal en schraal, dus ze groeit er vast nog wel in. :)

Dit is een gemiddeld 17.5 inch zadel.
[ [url=m/AfhuRV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zou dit dus echt te groot vinden, zo'n lap stof nog over aan de onderkant plus je komt in de knoei met de singel idd. Ik denk dat cob ook wel past onder jouw zadel!

Chique dekje idd van mrs Ros. <3

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:13

Ik kom ook even binnenvallen. Ik heb bij horselet meegedaan met de gekte om eens ps te proberen maar het is groter dan ik had verwacht en toch niet zo mijn ding.

Dus ik heb eventueel de volgende dekjes voor de liefhebber (1 alleen gepast, anderen helemaal nieuw)
Ruffle midnight cob dressuur
Bow dim blue cob dressuur
Light turquoise full springen