Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Is aan massimo trail zadel niets voor je?
Of andere merken die daar op lijken?
Zelf rij ik graag wat korter en rij dus met een veelzijdigheidzadel.
Geen dikke wrongen waar ik in een houding gedrukt word.
En op mijn hele ronde paarden vind ik korter zitten wel fijner, langer lijkt ergens bij mij dan niet te werken vanuit de heupen. Maar dat kan mijn kwaaltje zijn
fransje23 schreef:Ik heb een Signum Omega Lotus en die vind ik heerlijk zitten. Geen ggedwongen zit en de wrongen zijn wolgevuld dus vrij zacht.
SjonnieZ schreef:DuoPenotti schreef:Is aan massimo trail zadel niets voor je?
Of andere merken die daar op lijken?
Zelf rij ik graag wat korter en rij dus met een veelzijdigheidzadel.
Geen dikke wrongen waar ik in een houding gedrukt word.
En op mijn hele ronde paarden vind ik korter zitten wel fijner, langer lijkt ergens bij mij dan niet te werken vanuit de heupen. Maar dat kan mijn kwaaltje zijn
Ik ben bang dat dat zadel veel te breed is voor mij. Ik ben dan wel gezet maar heb vrij smalle heupen.
DuoPenotti schreef:
Marije_jiplover schreef:Massimo trail heeft niet een erg smalle twist.
Dat zadel had ik voor mijn Reactor Panel zadel. En daar kreeg ik bij afstanden boven de 25 a 30 km last van mijn liezen. Dat was de belangrijkste reden voor mij om hem weg te doen.
SjonnieZ schreef:fransje23 schreef:Ik heb een Signum Omega Lotus en die vind ik heerlijk zitten. Geen ggedwongen zit en de wrongen zijn wolgevuld dus vrij zacht.
Ziet er goed uit. Al lijkt deze in de test vrij smal voor het paard.
Heb nu een prestige modena en volgens mijn zadel maker is deze te small in de twist voor mijn paard.