Zadelpasser Deuber und Partner gezocht (Belgisch Limburg)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aife

Zadelpasser Deuber und Partner gezocht (Belgisch Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-21 09:31

Mijn huidige zadelpasser stopt met de samenwerking met Deuber und Partner. |(
Daarom zoek ik wederom een andere zadelpasser die met dit merk bekend is. Met name met de barokke modellen. Die kussens zijn toch wat anders dan de 'gewone' zadels waarvoor wat extra kennis vereist is, is mij verteld geweest.

Voor mijn jaarling heb ik ook een zadel van dit merk op het oog, dus ik had graag iemand waar op op (lange!) termijn ook een nieuw zadel kan bestellen.

Heeft iemand aanraders?
Ik woon in Belgisch limburg, op de grens met NL.

Ereste

Re: Zadelpasser Deuber und Partner gezocht (Belgisch Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:45

Ik heb mijn Deuber Baroque zadel van Horsestuff and More. Ben ik heel tevreden over.

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-21 09:47

Ereste schreef:
Ik heb mijn Deuber Baroque zadel van Horsestuff and More. Ben ik heel tevreden over.

Zij stopt met de samenwerking |( Zij was mijn huidige zadelpasser.

Ereste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:49

Ah oei! Dan ga ik misschien hetzelfde probleem hebben. Ik volg mee. Mijn paard staat in Munkzwalm. Ze heeft nog niet laten weten dat ze stopt, maar ik kan me maar beter voorbereiden.

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-21 10:23

Ereste schreef:
Ah oei! Dan ga ik misschien hetzelfde probleem hebben. Ik volg mee. Mijn paard staat in Munkzwalm. Ze heeft nog niet laten weten dat ze stopt, maar ik kan me maar beter voorbereiden.

Ik ben een advertentie tegengekomen op facebook waarbij ze vermeldde dat ze stopte met de samenwerking. Heb zelf nog geen communicatie ontvangen maar alles is wel weg van haar website. Misschien/hopelijk blijft ze wel nog de reeds aangekochte zadels onderhouden. Maar een nieuw zadel (voor mijn tweede paard) zal er niet meer inzitten.

Ereste

Re: Zadelpasser Deuber und Partner gezocht (Belgisch Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 10:50

Dat geeft een sprankje hoop voor mij.
Wel jammer voor jou voor het nieuwe zadel. Ik hoop dat er nog iets uit de bus komt want het zijn inderdaad heerlijke zadels. Ik vind het vreemd dat ze zo moeilijk te vinden zijn. Al was de wachttijd het laatste jaar voor spullen van Deuber heel erg opgelopen. Misschien dat ze daarom de verdeling stopzet.
Er is wel nog een ander iemand die Deuber verdeelt, dacht ik, maar ik kan niet op de naam komen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:55

Oh wat jammer dat ze stopt! Als het goed is doet Hipica nog wel deuber zadels? Verder zou ik het niet weten, ik zit aan de andere kant van het land. :)