Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Ik heb het in mijn directe omgeving een keer goed mis zien gaan door een aanrijding. Als het paard geen transport beschermers om had gehad lagen de achterbenen volledig open, nu waren de transport beschermers helemaal kapot. Liever de beschermers dan de benen dus ik ga nooit zonder transportbeschermers op pad
Onali schreef:FleurSandro schreef:Ik heb het in mijn directe omgeving een keer goed mis zien gaan door een aanrijding. Als het paard geen transport beschermers om had gehad lagen de achterbenen volledig open, nu waren de transport beschermers helemaal kapot. Liever de beschermers dan de benen dus ik ga nooit zonder transportbeschermers op pad
Als ze niet weg was gegaan had ze geen aanrijding gehad.
Dit is natuurlijk krom redeneren, beschermers omdoen voor het geval je een ongeluk krijgt.
Onali schreef:FleurSandro schreef:Ik heb het in mijn directe omgeving een keer goed mis zien gaan door een aanrijding. Als het paard geen transport beschermers om had gehad lagen de achterbenen volledig open, nu waren de transport beschermers helemaal kapot. Liever de beschermers dan de benen dus ik ga nooit zonder transportbeschermers op pad
Als ze niet weg was gegaan had ze geen aanrijding gehad.
Dit is natuurlijk krom redeneren, beschermers omdoen voor het geval je een ongeluk krijgt.