Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantal_1978 schreef:WendyShet schreef:Ik heb deze, wat zou je willen weten?
Hoe je ervaring ermee is? Tevreden of niet?
Renss schreef:Sinds 2 weken heb ik ze in gebruik. Mijn paard had door mok steeds ‘s ochtends een enorm dik been, veel vocht ophoping. Nu elke avond stal beschermer om, het werkt echt super! Weer een mooi slank been en paard dat zich veel gelukkiger voelt.
Ik heb er maar 1 nodig, mijn stal vriendin gebruikt de andere voor haar paard met peesblessure. Ook de verdikte pees is door de beschermer ‘s ochtends een stuk minder dik.
Voor mij een eerste ervaring met een Back on Track product, maar ga ik vast meer gebruik van maken.
Nouvel schreef:Renss schreef:Sinds 2 weken heb ik ze in gebruik. Mijn paard had door mok steeds ‘s ochtends een enorm dik been, veel vocht ophoping. Nu elke avond stal beschermer om, het werkt echt super! Weer een mooi slank been en paard dat zich veel gelukkiger voelt.
Ik heb er maar 1 nodig, mijn stal vriendin gebruikt de andere voor haar paard met peesblessure. Ook de verdikte pees is door de beschermer ‘s ochtends een stuk minder dik.
Voor mij een eerste ervaring met een Back on Track product, maar ga ik vast meer gebruik van maken.
Gebruik jij ze gewoon over de mok heen, gaat dat niet irriteren?
Mijn paard heeft plekken van een huidallergie, ook mok achtig, ik wil voor zijn kogel graag de BoT stalbeschermers om doen maar twijfel of dat gaat voor de huid…
Nouvel schreef:Renss, Oke, dank je, zou het materiaal dan nog wel z’n werking hebben met stof er tussen?
Ik heb ze dus ook nog niet om gedaan omdat het zo’n vieze bende wordt met de dikke lagen zalf die ik er op smeer…