Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dee_Es schreef:Ik heb 1x op de classic gezeten. Daarvoor zou ik niet overstappen eerlijk gezegd. Je kan dan net zo goed de k&m blijven rijden volgens mij. Mijn paard liep er overigens ook niet onder dus als ik het een fijn zadel had gevonden had ik het alsnog niet gedaan. I.rma W.ormgoor maakt regelmatig ritjes naar het zuiden voor het aanmeten van Fairfax zadels, misschien haar even een berichtje doen?
Hutcherson schreef:Waarom zou je een ongeveer gelijk zadel kopen voor meer geld?
Maddy_Paola schreef:Het zadel wat je nu hebt ligt goed op je paard en jij zit er goed in? Ik vraag me dan ook af waarom je ander zadel wilt, ik heb per toeval een duur zadel op mn paard, maar als er een goedkopere was geweest had ik dat ook prima gevonden, zover ik kan vinden is wat je nu hebt ook leer toch? Kan me nog wel voorstellen namelijk dat je kunststof niet fijn vindt eigenlijk maar allebei leer zal er uiteindelijk niet heel veel verschil in zitten pf je moet de lepel versierd en overal lak en dat soort dingen maar dat is niet simpel één prijsklasse hoger
Sky_As schreef:Zonder proefrijden, weet je nooit wat het verschil is en of je het fijn vindt. Als je echt een zadel aan wil laten meten, zou ik gewoon eens op een paar modellen proef gaan rijden> Dan kun je er pas iets zinnigs over zeggen.....
CapeS schreef:Hutcherson schreef:Waarom zou je een ongeveer gelijk zadel kopen voor meer geld?
Omdat het zadel dat ik nu heb een kniewrong heeft die niet helemaal goed zit bij mijn knie, is niet een heel groot probleem, maar zeker niet ideaal.
En ik was van plan een zadel aan te meten, dit zou dus beter zijn voor paard en ruiter
Hutcherson schreef:CapeS schreef:
Omdat het zadel dat ik nu heb een kniewrong heeft die niet helemaal goed zit bij mijn knie, is niet een heel groot probleem, maar zeker niet ideaal.
En ik was van plan een zadel aan te meten, dit zou dus beter zijn voor paard en ruiter
Als je kniewrong niet lekker zit zou ik gewoon kijken of je iets op maat kan laten bouwen. Super gaaf, je kunt alles laten maken zoals je het wilt. Betaal dan wat meer voor echt maatwerk zodat je zeker bent van kwaliteit.