Wat een zoektocht.... vriendin van mij wilt een halster cadeau geven voor mijn mini shet maar kan niet vinden wat zij zou willen. Een donker groen halster. Weet iemand waar deze te krijgen zijn. We hebben echt al flink gezocht. Ze moeten toch bestaan lijkt mij. Wie kan helpen ?
AmyJamess
Geplaatst: 11-08-21 16:53
Ik kan ook heel moeilijk passende halsters vinden voor mijn mini. De stout collectie heeft kleine maten. Op mijn mini passen ze goed. Daarnaast minihorseshop. Zij hebben nu ook een eigen lijn met kleine maten, misschien kun je daar wat vinden.
Tip: Kijk naar veulenhalsters die op 2 punten verstelbaar zijn (Onder neusje en achter oren).
Shenavallie
Geplaatst: 11-08-21 20:21
Die van mij heeft gewoon een vrolijk veulenhalster van Harry's Horse (met zo'n tekst op de neus). Eentje zelf gekocht bij EJ en eentje cadeau gekregen bij een aankoop voor iets totaal anders bij MHS.
Bij Ooteman heb je van hun eigen merk mini shet halsters die heel mooi klein vallen!
tootje71
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-21 12:29
Het is gelukt hoor Het is een shires geworden maat veulen
Kidde
Geplaatst: 25-08-21 18:26
tootje71 schreef:
Het is gelukt hoor Het is een shires geworden maat veulen
[ [url=m/TwcGSx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat vind ik ook fijne halsters Je hebt hem ook in donkergroen trouwens? Ik had de link hier in het topic geplaatst
tootje71
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-21 08:13
[/quote] Dat vind ik ook fijne halsters Je hebt hem ook in donkergroen trouwens? Ik had de link hier in het topic geplaatst[/quote]
Ik heb het halster gekregen en in de winkel hadden ze alleen zwart , en het staat hem prima maar ik denk dat ik de groene ook nog bestel. Nogmaals dank voor de tip !