Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik zit nu eigenlijk tot max 100. 1 duurdere tweedehands leuk kunnen kopen en verschillende rossner hoofdstellen. Prima prijs kwaliteit bij dat merk trouwrns.
Ook veel jong spul, gaat regelmatig wel iets kapot en dan koop ik gewoon nieuw zonder een schuldig gevoel oid.
Ik heb lak, bling maar ook geen van die. Lage neusriem, gecombineerd, Mexicaans, dubbele neusriem.
Rubs schreef:Mijn huidige 130 euro (na een paar miskleunen helaas) en dat vind ik meeeer dan genoeg.
De duurste modespullen boeien mij niet.
Liever investeer ik in perfect passend zadel, hoeven en gebit goed houden, elk jaar osteopaat, en in goede instructie, zaken waar mijn paard zelf wat aan heeft. Een hoofdstel van 300 euro past echt niet beter dan een hoofdstel van 75 euro.
LiselotZorro schreef:Rond de €200 zit je snel. De hoofdstellen van rond de 50-70 euro zijn van slecht leer en bijna altijd gemaakt van koeien die een slecht leven hebben gehad. Je moet het maar willen.
Een degelijk hoofdstel kan jouw hele leven mee, raar om op te bezuinigen. Zowel jij als je paard hebben elke dag plezier van goed leer.