Bedankt, maar met kifrapads daar zit klittenband wat op de ruggengraat komt, dat lijkt mij absoluut niet comfortabel
Laurora
Geplaatst: 23-03-21 19:33
JV dekjes maakt onder andere boomloze pads in alle mogelijke kleurtjes. Ik ben al twee jaar heel erg blij met mijn lime groene boomloze westernpad Je kunt haar vinden op facebook.
Edit: ohja, bij Gooische Paarden kun je custom dekjes (en dus ook boomloze pads) van Mattes samen laten stellen (of op de website van Mattes zelf) maar die zijn afschuwelijk duur. (ik ga er ooit nog eentje kopen hoor, daar niet van )
marley93
Geplaatst: 23-03-21 19:46
Ineke2 schreef:
Bedankt, maar met kifrapads daar zit klittenband wat op de ruggengraat komt, dat lijkt mij absoluut niet comfortabel
Huh, echt waar? Ik heb een kifra pad, maar daar zit geen klittenband op de pad hoor. Alleen om de vakken voor de inlages dicht te doen, maar dat raakt het paard niet aan.
Ik heb verschillende dekjes van burioni via kifrahorse gehad maar geen een had klittenband... Jouw omschrijving zegt me echt niks dus misschien nog ff een keer kijken.
Pauley
Geplaatst: 23-03-21 23:25
Wij hebben een poos met een half pad gereden en dan tussen die halfpad en het zadel een dun normaal sjabrak. Op dit moment hebben we er een gewone pad tussen van barefoot, ook weer in combinatie met een dun sjabrak. Werkt prima