Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Ik heb 3 jaar geleden een gloed nieuw Albion zadel gekocht. 1 jaar later was ie groen. Opgestuurd maar Albion werkte zelf echt niet mee. Ze gaven mij de schuld terwijl het zadel er nog super goed onderhouden uit zag (onderhield het zadel ook echt goed!)
Toen heeft de ruitersportzaak aangeboden mij een nieuw zadel te geven van een ander merk. Super service natuurlijk! Heb nu een zadel van een merk waarvan Drunens Ruiterhuis zeker weet dat het merk mee werkt mochten er problemen ontstaan. Gelukkig nog altijd helemaal blij met dit zadel.
Dus Albion qua zadels, zeker super fijn! Maar als bedrijf? Waardeloos wat mij betreft en voor dat geld heb je ook een fijn zadel van een bedrijf dat wel denkt in oplossingen.
xmarliez schreef:Omdat ze tegenwoordig niet meer met een bepaalde werkstof mogen verven (ivm milieu enz dacht ik) is de kwaliteit minder goed geworden. Omdat ik altijd buiten rij (dus er veel zonlicht op het zadel komt) ging het zadel daardoor verkleuren. Het was dus op het hele zadel behalve waar ik zat. Echt spuug lelijk