Deuber zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ashkerlon

Deuber zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 15:31

Gekke vraag misschien, maar is er regio West-Vlaanderen, desnoods Oost-Vlaanderen iemand die een Deuber zadel heeft? Bij voorkeur een barok zadel zoals de El Campo?
Op de plaatjes op internet vind ik het schitterende zadels, maar ik zou er graag eens 1-tje in het echt zien en vooral voelen hoe zwaar ze zijn.
Er zijn slechts 2 Deuber dealers in België volgens de officiële website, bovendien aan de andere kant van het land, en die hebben niet de barokke zadels liggen...

Dus als ik eens bij iemand zou mogen het zadel van dichtbij bekijken? Ik hou rekening met alle corona en rhino regels, netjes op afstand blijven, mondmasker, handen ontsmetten,...

Of als iemand toch een adres kan opduiken in België waar de barokke zadels in de winkel liggen? Desnoods net over de grens in Frankrijk?

goldyc

Re: Deuber zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 15:42

Ik ken iemand die er zo eentje heeft (woon in Oostvlaanderen). Bij ons op stal kan je hoe dan ook niet langskomen nu, ook niet ivm de rhino, maar ik kan eventueel wel wat vragen stellen, als je iets heel specifiek wilt weten?

Het zadel ligt op een paard van ca. 1m50 met een vrij korte rug. Het is een mooi en voor zover ik kan inschatten, kwalitatief goed zadel. De boommaat kan aangepast worden.

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 20:38

Het is gewoon dat ik voor zo'n duur zadel, toch liefst eerst eens real life zoiets in handen heb. Anders zit ik straks grof geld uit te geven en ben ik teleurgesteld op het moment dat ik het in handen heb.

Wat betreft rhino: langsgaan op een stal is idd gewoon niet aan te raden nu. Maar er zit ook niet echt haast achter. Al weet ik dat ik pas halverwege april eens kan kijken, dat is mij ook goed.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:16

Ik denk niet dat m'n stalgenoot er momenteel happig op zou zijn om iemand naar haar zadel te laten komen kijken :=
Maar ja, dat begrijp ik dan wel weer. Ik moet echter zeggen dat de foto's die ik online vind, wel erg accuraat lijken.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:27

Horse stuff and more komt ook in België:) zitten in zuid Limburg