Ervaringen: Hulsebos/Arno Brandt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waar ligt jullie voorkeur?

Hulsebos
5 (38%)
Brandt
2 (15%)
Iets anders
6 (46%)

Totaal aantal stemmen: 13

jjessica12

Ervaringen: Hulsebos/Arno Brandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-21 08:20

Ik zag dit topic al eerder, maar dat was 15 jaar oud. Ik vroeg me af of de ervaringen inmiddels veranderd zijn.

Wat zijn de meningen over Hulsebos en Brandt zadels? Hoe zijn de ervaringen qua service? En waar ligt de voorkeur?

jellie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:02

Ik heb een Hulsebos zadel. Met het zadel ben ik heel tevreden. Echter een groot nadeel vind ik dat je elke keer weer een ander iemand krijgt bij zadelcontrole ectr. Vorig jaar een zadel laten aanmeten nu over twee weken wordt geleverd. Nu komt er weer iemand anders omdat degene die hem heeft aangemeten weer naar Amerika gaat.

eukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 17:43

jellie1979 schreef:
Ik heb een Hulsebos zadel. Met het zadel ben ik heel tevreden. Echter een groot nadeel vind ik dat je elke keer weer een ander iemand krijgt bij zadelcontrole ectr. Vorig jaar een zadel laten aanmeten nu over twee weken wordt geleverd. Nu komt er weer iemand anders omdat degene die hem heeft aangemeten weer naar Amerika gaat.

Wanneer is jouw zadel aangemeten @jellie1979?
De mijne eind november vorig jaar! Ook door Ricardo. Had zo gehoopt dat hij er nog zou zijn als mijn zadel komt....
Had hiervoor Iris maar die is een tijdje uit de runnening helaas...

Dat is dus wel een dingetje bij Hulsebos: wachten op je vaste zadelpasser. Dat duurt gemiddeld een week of 4 of nog langer als je pech hebt.
Verder altijd wel tevreden over de service.
Vindt het erg fijne zadels om mee te rijden en paard loopt er prima mee.
Geen ervaring met Brandt.