Heeft nog iemand dit probleem? Ik ben dus opzoek naar een nieuw eczeemdeken voor mijn shetlander met maat 105/107. Nu gaat mijn voorkeur uit naar bucas en rambo maar deze lijken werkelijk overal uitverkocht in de kleine maatjes? Worden deze niet meer aangevuld of is dit nog nasleep van de Brexit?
Hier is de Rambo sweet itch nog op voorraad. Misschien hebben ze daar ook wel de bucas, daar heb ik nog niet naar gekeken. Het is een betrouwbare winkel/webshop. Door Corona zit er ontzettend veel vertraging op van alles en nog wat, vooral op dingen die uit Frankrijk of Engeland moeten komen.
Ik had hetzelfde probleem. Wil altijd eczeemdeken vast hebben liggen mocht het plotseling nodig zijn en kwam er ook weinig tegen. Marktplaats was mijn redding! Zelfs nog goedkoper ook en 2e hands maakt mij niet veel uit. Misschien kun je markplaats in de gaten houden?
Ook de grote maten zijn een probleem hoor. Hier op stal staan een paar paarden die eigenlijk vanaf de lente tot de herfst die dekens moeten dragen. Inderdaad nergens meer te vinden! Blijkbaar is het echt een probleem ja. Misschien kan je tweedehands nog ergens wat vinden...Tot de nieuwe lading er komt in de winkels.