Fijne massageborstel voor paard gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Fijne massageborstel voor paard gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 13:40

Hoi bokkers,

Laatst tipte iemand mij dat een massage borstel erg fijn kan werken voor een paard. Mijn paar heeft een blessure gehad en in het begin was hij, mede door de verplichte rust, best wat stijf. Nu is dit al stukken verbeterd. Uiteraard zal het feit dat hij weer lekker naar buten kan met z'n vriendjes (dit is afgestemd met DA) erg helpend zijn.

Toen dacht ik, zo'n massage borstel is zo gek nog niet. Ik vind het ook altijd lekker om gemasseerd te worden. Plus het scheen ook wel fijn te werken voor paarden in de rui. En gezien de periode is aangebroken dat hij aan het verharen is, dacht ik dan ga ik eens opzoek. Echter is het aanbod heel erg groot. Dus vroeg ik mij af welke massageborstel fijn is en welke jullie gebruiken. Ik heb niet voor ogen dat het medisch iets oplost, absoluut niet, puur omdat ik me kan voorstellen dat het best lekker kan zijn.

Alvast bedankt :)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:01

Ik heb een simpele rubberen borstel met grove noppen van de Epplejeck. Hij is rood en heeft geen handvat of iets. De borstel is een soort van rond, maar wel 'ergonomisch' gevormd. Die vindt mijn paard altijd heerlijk, en ik vindt m ook prettig vasthouden. Zal even kijken of hij nog op de site staat.

Edit: Hij staat niet meer in het assortiment. Ik had hem ook in zo'n voordeelbak gevonden destijds, dus misschien is hij niet meer te koop. Hij lijkt qua noppen in ieder geval op zo'n Oster massageborstel. Deze.