Opstart nieuwe webshop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellerise

Opstart nieuwe webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 11:16

Hi allen! :wave:

Zoals de titel het al doet vermoeden zijn wij bezig met het oprichten van een webshop in de paardenbranche. Nu is mijn vraag aan jullie: waar hebben jullie echt nood aan?
Specifieke producten?

Alle info is welkom!

Sky_As

Re: Opstart nieuwe webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:22

goedkope maar kwalitatief vrij goede spullen. Veel keuze mogelijkheden en diverse prijsklassen en dan gewoon in de standaard paardenspullen. Halsters, touwen, rijkleding, beenbeschermers, dekjes, dekens verzorgingsartikelen etc.
maar ook keuze in de duurdere producten/merken en daar dan regelmatig leuke acties op.
Ik koop van sommige dingen graag kwaliteit, en van andere dingen weer graag goedkope opties. EJ heeft bijvoorbeeld een fijn assortiment, alleen daar mis je dan sommige merken weer.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:56

Weet wat je verkoopt, zodat je omschrijvingen correct zijn, eigen foto's zodat klant kan zien wat er precies bij dat artikel hoort. Foto's van de fabrikant zijn mooi en leuk, maar dan moet het wel kloppen met wat er na aankoop uit de verpakking komt. Heb dus al eens een probleem gehad met winkel die vertikte te geloven dat compleet dus echt niet compleet was. Duidelijk artikel voor er bij waar kennis miste qua hoe te gebruiken en vast te maken. |o

Doe dus je huiswerk, zeker als je dingen aanbied die je zelf niet gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:50

Betaalbare wedstrijdkleding voor mensen met een maatje meer zou super zijn!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:21

Alles zonder glitters, lak, felle kleuren, maar wel met een nette uitstraling

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:22

Een tentenkamp met allerlei super leuke koopjes en oudde collectie dingen. Daar koop ik gemakkelijk een laadruimte vol bij. Epplejeck had een tentenkamp in Rotterdam maar afgelast vanwege overname en nu in drachten soort outlet loods maar helemaal uit de richting.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:36

Begin niet weer de zoveelste winkel met Harry's Horse spullen. Daar word je mee dood gegooid.

Ik vind goedkoop/betaalbaar westernspul wel fijn. En dat hoeven dan niet de echte merken te zijn.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:48

wat ook heel belangrijk is, is communicatie. Als je tegenwoordig niet snel reageert op vragen/klachten, dan zal je geen lang bestaan hebben.....

(sinds de start van dit topic is TS niet meer online geweest, dus met alles wat we opperen en aandragen, wordt op dit moment niet meer zo heel veel gedaan.)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 16:05

Kom met iets nieuws, iets dat er niet al is.. de rest bestel ik bij de 2 grote namen EJ en Agradi. Puur om de snelheid, prijs en service.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 16:35

Maak mij duidelijk waarom ik bij jou zou moeten bestellen in plaats van bij Divoza.