Navy flextrainers zonder bont, wie weet ze te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Navy flextrainers zonder bont, wie weet ze te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 16:25

Want mij lukt het niet -O-

Mijn wensen:
- Type flextrainer
- Mooi aansluitende pasvorm
- Donkerblauw / navy
- Zonder kunstbont als voering
- Geen lak of op plastic lijkende buitenzijde
- Liever geen glittertoestand of opzichtige logo's

De Reflexx Alca Mesh beschermers van Eskadron hebben zilverkleurige details, terwijl ik dat liever niet heb. Het is verder qua kleur en type/pasvorm precies wat ik zoek, daarom heb ik ze uiteindelijk besteld. Maar liefst 3 keer. Helaas is het nooit gelukt om ze ook daadwerkelijk geleverd te krijgen. Na bestelling bleken ze steeds uitverkocht te zijn.

De Eskadron beschermers:
Afbeelding

Ik ben bekend met de Harry's Horse mesh flextrainers in navy. Ik heb ze in een andere kleur. De navy uitvoering is net niet de kleur die ik zoek (iets te licht/flets) en ze zouden net een slag luxer mogen. Ik houd ze wel in gedachten voor als er geen alternatief te vinden is.

Afbeelding

Navy LeMieux support boots liggen hier ook. Fijne dingen, maar ook deze zijn niet diep/donker genoeg van kleur en het zijn geen flextrainers.

Afbeelding

Een variant met alleen een bontrandje langs de buitenzijde wil ik overwegen (niet volledig gevoerd met kunstbont), maar dan moet het randje ook donkerblauw zijn van kleur en dát lijkt weer niet te bestaan.

Denken jullie dat er ergens beschermers bestaan die voldoen aan mijn wensen of is dit een onmogelijke zoektocht? }:0

Capriootje

Re: Navy flextrainers zonder bont, wie weet ze te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 17:36

Weatherbeeta had wel zo’n model in het navy maar zou zo snel niet meer weten waar ik die gezien heb.

Mag ik vragen waarom de bont rand niet licht mag zijn? Eskadron heeft ook mooie zonder bont voering in navy.

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 17:54

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 18:03

Een geheel donkerblauwe beschermer heeft mijn voorkeur. Die van Eskadron hebben inderdaad een lichte rand, maar ook een knaloranje labeltje. En ik wil juist een echt donkerblauwe beschermer zonder frutsels of andere kleurtjes erbij. Als ze niet bestaan, dan is dat zo. Mijn paard heeft er verder geen last van. Het is puur mijn eigen voorkeur.

Die van Anky zijn dressuurbeschermers met harde schaal, ik zoek echt flextrainers.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 18:10

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:34

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:03

Ik kan ze bestellen voor je!

Brushingboots van Celeris, handgemaakt in Portugal volledig leder. Helemaal naar wens samen te stellen.

Met bont zwart/naturel of met antibacteriële voering. Kosten nu €125,-

We hebben keuze uit meer dan 90 kleuren leder.
Dit zijn voorbeelden met bont die zijn als eerste besteld omdat de meeste toch voorkeur hebben voor bont maar ze zijn dus ook ook zonder te bestellen.
Afbeelding

Afbeelding

FabulosoHC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 16:58

Ik heb de brushing boots van Premier Equine in navy. ben er tevreden over. Misschien ook iets voor jou (als je nog op zoek bent ;-))