Mijn wensen:
- Type flextrainer
- Mooi aansluitende pasvorm
- Donkerblauw / navy
- Zonder kunstbont als voering
- Geen lak of op plastic lijkende buitenzijde
- Liever geen glittertoestand of opzichtige logo's
De Reflexx Alca Mesh beschermers van Eskadron hebben zilverkleurige details, terwijl ik dat liever niet heb. Het is verder qua kleur en type/pasvorm precies wat ik zoek, daarom heb ik ze uiteindelijk besteld. Maar liefst 3 keer. Helaas is het nooit gelukt om ze ook daadwerkelijk geleverd te krijgen. Na bestelling bleken ze steeds uitverkocht te zijn.
De Eskadron beschermers:

Ik ben bekend met de Harry's Horse mesh flextrainers in navy. Ik heb ze in een andere kleur. De navy uitvoering is net niet de kleur die ik zoek (iets te licht/flets) en ze zouden net een slag luxer mogen. Ik houd ze wel in gedachten voor als er geen alternatief te vinden is.

Navy LeMieux support boots liggen hier ook. Fijne dingen, maar ook deze zijn niet diep/donker genoeg van kleur en het zijn geen flextrainers.

Een variant met alleen een bontrandje langs de buitenzijde wil ik overwegen (niet volledig gevoerd met kunstbont), maar dan moet het randje ook donkerblauw zijn van kleur en dát lijkt weer niet te bestaan.
Denken jullie dat er ergens beschermers bestaan die voldoen aan mijn wensen of is dit een onmogelijke zoektocht?