Cape/ridderkleding gezocht voor dame + Fries paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Martina1997

Cape/ridderkleding gezocht voor dame + Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 18:20

Ik ben filmmaker en voor een vrij werk project zoek ik kleding in de stijl die in de onderste foto is uitgebeeld.

Paard, model en muziek is al geregeld. Alleen dit het ontbrekende stukje in mijn video nog. Het harnas van het paard zou ook welkom zijn, maar deze kunnen we wellicht al regelen via via.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Martina1997 op 01-02-21 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Re: Cape/ridderkleding gezocht voor dame + Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:24

Als mensen dit al hebben is het op hun maat/ vorm en zullen ze dit niet snel uitlenen als ze niet zelf het model zijn.
Gaat iets te veel tijd en geld inzitten om een ander er in te zien.

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 18:26

@Onali

Dat snap ik, maar misschien is er iemand dit dit verhuurt of niet meer gebruikt. Daarom plaats ik ook deze oproep.

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:51

Welke maat zoek je dan en waar zit je? Wanneer heb je het nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:00

Kostuum verhuurbedrijf?

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:59

Ik heb een hoofdstel wat wel in deze stijl past wat je zou kunnen huren, wat kleding misschien ook wel. Maar zoals gezegd gaat er veel tijd en geld in zitten voor zulke spullen en stuur ik het liever niet zomaar ergens naar toe op. Dus inderdaad dezelfde vragen als Runa :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:07

Ik heb inderdaad ook wat dingen die ik eventueel zou kunnen verhuren, alleen opsturen wordt het inderdaad niet nu, helemaal omdat pakketjes door de drukte wel eens kwijt kunnen raken. Zonder maten wordt het alleen wel aardig lastig!

Wel zijn het drie hele verschillende stijlen. De één na laatste is bijvoorbeeld vrij modern, en met een modern zwart corset en wat zwarte moderne kleren kom je dan al een heel eind.

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 10:50

Runa schreef:
Welke maat zoek je dan en waar zit je? Wanneer heb je het nodig?

Maat S/M. Ik woon zelf in Friesland en de opnames vinden plaats in Noord-Holland.

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 10:51

Mariett schreef:
Ik heb inderdaad ook wat dingen die ik eventueel zou kunnen verhuren, alleen opsturen wordt het inderdaad niet nu, helemaal omdat pakketjes door de drukte wel eens kwijt kunnen raken. Zonder maten wordt het alleen wel aardig lastig!

Wel zijn het drie hele verschillende stijlen. De één na laatste is bijvoorbeeld vrij modern, en met een modern zwart corset en wat zwarte moderne kleren kom je dan al een heel eind.

Bedankt voor je antwoord. Ik heb maat S/M nodig. Ik heb de verschillende stijlen gekozen omdat ik mij niet wil richten op 1 stijl, maar als iemand iets in een van deze stijlen zou hebben, dan zou dat top zijn.

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-21 10:33

Bedankt iedereen! Ik heb een mode-ontwerper gevonden die graag met mij wil samenwerken!